خبرگزاری پرسپولیس :  پنجعلي اظهار داشت: فرصت مناسب در اختیار ژوزه سرمربی پرسپولیس بود تا تیم را از شرایط بحرانی خارج کند اما وی ناموفق بوده و زمان خداحافظی از ژوزه فرا رسیده است.

پنجعلی پیشکسوت و کارشناس فوتبال  گفت: پرسپولیس علی رغم اینکه بازیکنان حرفه ای و سطح بالایی در اختیار دارد اما عملکرد مناسبی را از آنها و مقابل حریفان شاهد نیستیم و بازی با کیفیتی را بازیکنان پرسپولیس ارائه نمی دهند که این مسئله حاکی از ضعف ژوزه سرمربی تیم در بازی گرفتن از بازیکنان است.

وی ادامه داد: تیم پرسپولیس تهران در دیدار روز گذشته ی خود پس از گذشت 11 هفته همچنان در ادامه بازی قدرتی و با کیفیت ناکام هستند ضمن اینکه هواداران تیم در این زمان طولانی شاهد پیروزی تیم محبوبشان در سه هفته متوالی نبودند این ضعف پرسپولیس است که باید هر چه سریعتر برطرف و حل شود.

پنجعلی خاطر نشان کرد: بازی روز گذشته پرسپولیسی ها نمایانگر این مسئله بود که زمان خداحافظی با ژوزه فرا رسیده است مسئولان این تیم باید اقدام به ایجاد تغییرات در اعضا کادر فنی تیم کنند و البته با این شوک می توانیم امیدوار باشیم که شرایط در پرسپولیس تغییر کند.

وی افزود: گل محمدی هم اکنون به عنوان کمک مربی در کنار ژوزه فعالیت می کند و با توجه به اطلاعاتی که از گل محمدی در اختیار دارم معتقد هستم که مسئولان باشگاه باید هرچه سریعتر سمت مدیر فنی را به گل محمدی ابلاغ کنند و هر اندازه که این مسئله به تأخیر بیفتد شرایط بحرانی پرسپولیس خطرناکتر می شود و دیگر فرصت برای جبران نتایج و ناکامی های گذشته باقی نمی ماند.

پنجعلی در خصوص حضور 7 پرسپولیسی و 4 استقلالی در اردوی تیم ملی خاطرنشان کرد: بازیکنان پرسپولیس در شرایط این تیم عملکرد مناسبی ندارند در غیر این صورت از لحاظ توانایی فردی و از لحاظ سطح فنی بسیار ایده آل و با کیفیت هستند و شایستگی حضور در تیم ملی را دارند از اینرو حضور 7 پرسپولیسی را منطقی ارزیابی می کنم ضمن اینکه به طور حتم کی روش طبق تفکرات خود اقدام به معرفی بازیکنان به اردوی تیم ملی کرده است بنابراین باید احترام گذاشت.

کارشناس فوتبال افزود: سال هاست که از ضعف مدیریت در فوتبال رنج مي بريم و به صورت متوالی نیز این مسئله را عنوان می کنیم اما همچنان فوتبال در دست افراد غیر فوتبالی است و هر روز شاهد افت فوتبال کشورمان نیز هستیم و شکست سنگین سپاهان از تیم های عربی و حذف از رقابت های جام باشگاه های آسیا بیانگر همین موضوع است البته امیدواریم که تیم فوتبال کشورمان علیرغم اینکه کار بسیار سختی برای صعود به مسابقات جام جهانی دارد راهی این رقابت ها شود تا اتفاقات فوتبالی خوشایندی را مردم کشورمان شاهد باشند و فوتبال ما به سمت پیشرفت گام بردارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)