خبرگزاری پرسپولیس : کاپيتان سابق تيم ملي فوتبال معتقد است: ازبکستان نمي تواند در برابر خواست تيم ملي در ورزشگاه آزادي حرفي براي گفتن داشته باشد.

   محمد پنجعلي گفت: بازي روز چهارشنبه براي تيم ملي بازي مرگ و زندگي است و تيمي که بتواند از فرصت ها استفاده کند سه امتياز را بدست مي‌آورد اگر مي‌خواهيم در سه بازي بعدي بدون دغدغه به مصاف رقبا برويم بايد کار ازبکستان را در تهران تمام کنيم در غير اين صورت کار صعود به اگر و اما خواهد کشيد.

کاپيتان سابق تيم ملي ادامه داد: بچه ها نبايد مانند بازي رفت در تاشکند به ازبکستان ميدان دهند و بايد با بازي حساب شده ميانه ميدان را در اختيار بگيرند و مراقب ضد حمله هاي ازبکستان باشند.

مدافع سابق تيم ملي فوتبال ادامه داد: ازبکستان حريفي نيست که بتواند در آزادي براي ما مشکل ساز گردد ولي اين منوط به اين است که بازيکنان استرس و عجله نداشته باشند و در زدن ضربات آخر وقت کافي داشته باشند.

پنجعلي افزود: نبايد مانند بازي رفت غافلگير شويم و فرصت حمله را به ازبکستان بدهيم در بازي رفت اگر شانس با ما يار نبود معلوم نبود چه نتيجه اي بدست مي آمد ازبکستان نیز شانس صعود دارد و براي برد مي‌آيد و اين بر زيبائيهاي بازي خواهد افزود.

وي در خصوص غيبت کريمي گفت: کريمي وزنه روحي بزرگي در تيم ملي است و حضور وي در کنار بازيکنان مي‌تواند توان روحي را بالا ببرد ولي غيبت وي مي‌تواند در روند کار تيم ملي تاثير مهمي داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)