برنامه‌هاي سه مربي تفاوت چنداني ندارد
مرجع خبری پرسپولیس : عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس گفت: شانس استيلي براي سرمربيگري پرسپوليس بيشتر از دو گزينه ديگر نيست.

 

محمد پنجعلي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس در مورد جلسه كميته فني و صحبت با سه گزينه سرمربيگري پرسپوليس اظهار داشت: جلسه ديروز نتيجه اي نداشت درحالي كه مي خواستيم منجر به انتخاب سرمربي شود. براي انتخاب سرمربي نياز به دقت بيشتري داريم و بايد برنامه ها را بررسي كنيم.

 

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا برنامه استيلي، دايي و درخشان متفاوت است، گفت: برنامه هاي آنها تفاوت چنداني با هم ندارد. براي كميته فني به غير از مسائل فني، مسائل غير فني و اينكه سرمربي بتواند مسائل حاشيه اي را كنترل كند مهم است و خوشبختانه سه مربي مورد نظر از وجهه خوبي برخوردار هستند.

 

پنجعلي با بيان اينكه جلسه كميته فني امروز ساعت 12 برگزار مي شود، ادامه داد: انتخاب نفر موردنظر سخت است و شايد در جلسه امروز هم به نتيجه اي نرسيم. مطمئنا هر يك از گزينه ها انتخاب شود حرف و حديث پيش مي آيد. مثلا ديروز خبرنگاري به من گفت شما با علي دايي در سال 72 اختلاف داشتيد و شايد همين در تصميم شما تاثير بگذارد. واقعا تعجب كردم كه اين اتفاقات نيفتاده و زير خاكي از كجا پيدا مي شود.


 

عضو كميته فني باشگاه پرسپوليس در خصوص اينكه گفته مي شود حميد استيلي گزينه نزديك تر به سرمربيگري است، به فارس گفت: اصلا اين طور نيست. اگر ايشان گزينه مورد نظر بود كه اعلام مي كرديم و نياز به جلسه امروز نبود. شانس هيچ كدام از اين افراد بيشتر نيست. تصميم هم داريم كه بعدها اعضاي كميته فني را با استفاده از با تجربه هاي پرسپوليس بيشتر و در طول فصل با آناليز بازي ها به سرمربي كمك كنيم.

 

پنجعلي در خصوص اظهار نظر نماينده تام الاختيار علي دايي بعد از جلسه مبني بر اينكه برنامه دو گزينه ديگر پربارتر بود، گفت: شايد منظور او به لحاظ تعداد برگه هاي برنامه بود. چون علي دايي از راه دور اين برنامه را داده بود تعداد صفحات آن كمتر بود. اين دليل نمي شود كه بگوييم برنامه او كم‌بارتر از سايرين بود و زياد در اصل برنامه ايشان تاثير نداشت.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)