مرجع خبری پرسپولیس : عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تیم ما خوب نتیجه نگرفته اما از هواداران انتظار داریم به این تیم کمک کنند.

محمد پنجعلی در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما می‌خواهیم از تیم حمایت کنیم تا از حاشیه‌ها دور شود. این مسئله را قبول داریم که پرسپولیس خوب نتیجه نگرفته است؛ اما از مردم و هواداران انتظار دارم و خواهش می‌کنم که به پرسپولیس کمک کنند تا این تیم به شرایط مطلوب برسد.

وی افزود: فوتبال ما حاشیه‌های زیادی دارد و پرسپولیس نیز به دلیل داشتن طرفدار حاشیه‌هایش بیشتر است. از مردم می‌خواهم کمک کنند تا این باشگاه درست شود، هیئت مدیره برنامه‌های خوبی برای پرسپولیس دارد اما به زمان نیاز داریم که این برنامه‌ها اجرایی شود.

پنجعلی در مورد دیدار با صبای قم گفت: پرسپولیس اگر مانند بازی با ذوب آهن بازی کند، می‌تواند هر تیمی را شکست دهد. این تیم توانایی‌های زیادی دارد.

عضو هیئت مدیره پرسپولیس در مورد اینکه انتقاد برنامه 90 به هیئت مدیره پرسپولیس درست بود یا نه، گفت: این انتقاد به فوتبال ما است نه پرسپولیس. فوتبال ما دولتی است و اگر باشگاه‌ها خصوصی شوند و به سمت خصوصی سازی بروند می‌توان مسائل دیگر را درست کرد.

وی در مورد شکست پرسپولیس در دربی 71گفت: باید دربی را فراموش کرد زیرا پرسپولیس خوب بازی نکرد اکنون شرایط تیم خاص است باید حاشیه‌ها را جمع کرد تا مربی بتواند به مشکلات فنی رسیدگی کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)