مرجع خبری پرسپولیس : عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس با اشاره به وضعيت نامناسب اين تيم در ابتداي فصل جاري ليگ برتر گفت: چيزي از نام اين تيم باقي نمانده بود و خوشبختانه با دو پيروزي كه كسب كرديم و روحيه تيمي خوب، كم كم در حال تبديل شدن به تيمي كامل هستيم.

 

وی افزود: بازيكنان ما تمرينات را به خوبي دنبال مي كنند و روحيه تيم نيز بالاست.

به همين خاطر بزودي به شرايط مطلوب باز خواهيم گشت اما همچنان به كمك هاي مسوولان و حمايت مردم نيازمنديم.

وي در ادامه، مشكل اصلي اين تيم را كمبود منابع مالي عنوان كرد و اظهار داشت: در حال حاضر، مشكل اصلي بودجه تيم است. ما به اندازه كافي منابع مالي براي اداره تيم در اختيار نداريم و از اين رو در حد نام اين تيم نمي توانيم رضايت مسوولان و طرفداران را جلب كنيم.

به گفته وي، البته اين مشكل از قديم همراه تيم بزرگ پرسپوليس بوده است. با اين حال اميدواريم اين موضوع هرچه سريع تر برطرف شود تا تيم بيش از اين آسيب نبيند.

عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس تصريح كرد: در حاليكه تيم هاي صنعتي در كشور ما با بيش از 20 تا 30 ميليارد تومان هزينه، يك فصل را به پايان مي رسانند، تيم هايي مانند پرسپوليس و استقلال در طول فصل با مشكلات مالي روبه رو بوده و در تداركات نيز مشكل دارند.

پنجعلي ادامه داد: اين در حالي است كه تعداد طرفداران تيم هاي صنعتي در خوش بينانه ترين حالت به 20 هزار نفر هم نمي رسد و اين يعني ظلم در حق تيم هايي همانند پرسپوليس و استقلال است كه طرفداران بي شمار دارند.

كاپيتان اسبق تيم فوتبال پرسپوليس اضافه كرد: واقعيت تلخ است اما بازيكنان اين دو تيم ماه هاست كه حقوق دريافت نكرده اند، پس بايد هرچه سريع تر بايد به اين وضعيت پايان داد.

پنجعلي در خصوص تازه ترين شرايط كادر فني تيم پرسپوليس نيز گفت: معتقدم مشكل فوتبال ما نفرات نيستند البته شايد شرايطي پيش بيايد و يك نفر با تيمي نتيجه بگيرد اما با اين مشكلات پايه اي، اين نتايج مقعطي است و اميدي به ادامه آن نمي رود.

به گفته وي، در فوتبال ما همه ‘هو’ شده اند و اين حتي شامل بزرگترين افرادي كه براي تيم هاي بزرگ زحمت كشيده و بازي كرده اند و يا اينكه در اين تيم ها مديريت و يا مسووليت كادر فني را عهده دار بوده اند، مي شود.

به اعتقاد پنجعلي، فوتبال ايران بايد به سمت حرفه اي شدن پيش برود تا اين مشكلات برطرف شده و مردم روي خوب فوتبال را بيشتر ببينند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)