مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان اسبق  پرسپولیس امروز هم مصاحبه کرد و در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه و کنار گذاشتن علی عسگری و بازگشت وی پس از گذشت یک روز به تمرینات گفت: این اتفاقات در فوتبالی که در آن مدیران حرفه ای فکر نمی کنند، طبیعی است.

محمد پنجعلی روز شنبه با بیان اینکه برای این فوتبال و اتفاقاتی که در آن می افتد، متاسفم، افزود: فوتبال ما برخلاف آنچه که عنوان می شود اصلا حرفه ای نیست چرا که مدیران آن همچنان آماتور فکر می کنند و در عوالم خود به سر می برند.

وی افزود: با این تفاسیر باید شاهد اتفاقات بدتر از این نیز در فوتبال کشور باشیم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در این خصوص به زنگ خطری که برای فوتبال ایران در جهان به صدا در آمده است نیز اشاره و تصریح کرد: متاسفانه تیم هایی که روزی از ایران 17 گل دریافت می کردند، امروز برای ما شاخ شده و ما را تهدید می کنند.

پنجعلی تنها راه حل این مساله را واگذاری سهام دولت به بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: فوتبال ما فقط یک راه برای درست شدن پیش رو دارد و آن این است دولت سهم خود را به بخش خصوصی واگذار کرده و فضا را برای ورود این بخش به فوتبال فراهم کند.

به گفته وی، بخش خصوصی به دنبال بازگشت سرمایه است و به طور حتم اگر این اتفاق به درستی صورت گیرد، بخش خصوصی راه های درآمدزایی از صنعت فوتبال را می داند و فوتبال ما رشد خواهد کرد.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در خصوص تازه ترین اظهار نظر کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی و حمایت از بازیکنانش در مصاحبه نکردن با رسانه ها نیز گفت: کی روش از یک فوتبال حرفه ای آمده و باید حرفه ای فکر کند، او نباید اسیر احساسات شده و تصمیمات عجولانه بگیرد.

به اعتقاد وی، مشکل ملی پوشان با رسانه ها بزودی حل خواهد شد چرا که همه جزیی از چرخه فوتبال هستند که نبود هر کدام به ضرر فوتبال تمام می شود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)