پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت:من نمی خواهم خودم را به پرسپولیس تحمیل کنم اما از ابتدای فصل کنار این تیم بودم.

محمد پنجعلی در رابطه با اینکه سمتی در پرسپولیس دارد یا خیر،‌ اظهار داشت: قبل از اینکه آن مشکل برای سیاسی به وجود بیاید من مدیر تیم بودم و اکثر سر تمرینات نیز حاضر می شدم. اتفاقا رابطه خوبی با بازیکنان نیز داشتم اما با تغییرات مدیریتی وضعیتم مشخص نیست. الان هم کم و بیش در کنار باشگاه هستم اما باید تکلیفم را مشخص کنم.

وی ادامه داد: طاهری با کاروان پرسپولیس به تهران آمده و من روز دوشنبه با او در باشگاه پرسپولیس جلسه دارم. من نمی خواهم خودم را به پرسپولیس تحمیل کنم اما از ابتدای فصل کنار این تیم بودم و می توانم به تیم کمک کنم. تمام قصدم کمک است و زیاد به دنبال پست و مقام نیستم. با اعضای هیات مدیره نیز صحبت کردم و آنها نیز نظرشان روی حضور من مثبت است.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با شرایط این تیم و انتقاداتی که از خریدهای نیم فصل می شود،‌ تصریح کرد:‌ با این شرایط دیگر راهی نیست و باید با همین روند تیم به کارش ادامه دهد. شرایط خاصی بر پرسپولیس حاکم است و تا جایی که می شد،‌ کادرفنی به خواسته هایش رسید. فکر می کنم تا حدودی خواسته های درخشان تامین شده اما قطعا کار سخت است.

پنجعلی درباره تکلیف پیشکسوتان برای خرید بخشی از سهام پرسپولیس گفت:‌ ما با یکسری از پیشکسوتان چند هفته قبل خدمت نوه امام راحل رفتیم که یکسری از مسئولان نیز حضور داشتند و قول هایی به ما دادند. البته قیمتی که اعلام شده خیلی بالاست که به هیچ وجه پیشکسوتان توانایی پرداخت این پول را ندارند. برند پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان و هواداران این تیم است و اگر پیشکسوتان نباشد،‌ اصلا این برند ارزشی ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)