پرسپولیس نیوز : مدیر تیم های پایه باشگاه پرسپولیس گفت: تا زمانی که خلافش ثابت نشود، من می گویم آکادمی باشگاه پرسپولیس پاک است.

محمد پنجعلی که مسئولیت آکادمی باشگاه پرسپولیس را عهده دار است پس از نتایج اخیر که تیم های پایه این مجموعه در برابر رقیب سنتی شان یعنی استقلال تهران گرفته اند با انتقاداتی روبرو شده است.وی که این انتقادات را هدفمند می داند در گفت و گویی شرکت کرده که متن آن را در زیر می خوانید:

*باتوجه به شکست های سریالی تیم های پایه پرسپولیس در دربی ها، انتقادات فزاینده ای را از شما شاهد هستیم.

این بحث ها فقط در فوتبال ما هست وگرنه در دنیا نگاه دیگری به فوتبال پایه دارند. کجای دنیا می روند ببینند مثلا تیم جوانان بارسلونا کجای جدول است بلکه آنها در مسیر دیگری گام بر می دارند.

*چه مسیری؟

اینکه سازندگی چقدر اتفاق افتاده است و بازیکنان جوان چقدر تجربه کسب کرده اند.

*اما در هر حال نتیجه گیری هم محصول سازندگی است.

اگر قرار است ما دنبال نتیجه گیری باشیم بحث فرق می کند و باید ابزارش را هم داشته باشیم. تیم ما بیست روز مانده به مسابقات کارش را آغاز کرده است و با این شرایط نمی توانستیم نتیجه بگیریم.

*قبول دارید که هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس به نتایج تیم های پایه هم توجه دارند و برد و باخت های اخیر عاملی برای کری خواندن آنها شده است.

بله، ما هم قبلا استقلال را برده ایم اما اینجا بحث مهم هدف کار ماست. ما می خواهیم با سازندگی کمک حال تیم بزرگسالان خود باشیم، کما اینکه الان چند بازیکن ما مورد توجه آقای برانکو هستند.

*شما که از بحث نتیجه گیری فاصله گرفته اید چرا کادر فنی تیم امید خود را برکنار کردید؟

برکناری نبود بلکه از آقایان خواستیم در بخش های دیگر به ما کمک کنند. ضمنا برخی تغییرات به مدیرت باشگاه هم بستگی دارد.

*بهروز رهبری فرد یکی از افرادی هست که کنار رفته و اخیرا نیز مصاحبه هایی را انجام داده است و امروز نیز مدعی شده که شما فقط دهه شصتی های پرسپولیس را به بازی می گیرید!

مگر بنده خود این آقایان را به تیم های پایه نیاوردم؟

* این پیشکسوت مدعی شده که شما مافیا درست کرده اید!

کدام مافیا؟ تیم امید ما در رده چهاردهم جدول بود که ما تغییرات انجام دادیم. طبیعی بود که هیات مدیره باشگاه از ما پاسخ می خواست. خوب نیست این اقایان هر چه دلشان می خواهد درباره پیشکسوت های باشگاه بر زبان بیاورند. این افراد اولین انتخاب های خود من بودند اما تیم رفت پایین جدول و الان هم بعد از تغییرات هشتم، نهم هستیم.

*ماجرای اسب های اهدایی و کارت های هدیه را نیز مطرح کرده اند؛ درباره آن چه نظری دارید؟

اگر این بحث ها بوده به گذشته برمی گردد و از روزی که بنده قبول مسئولیت کرده ام کوچکترین مسئله را را جدی گرفته ام و خودتان می دانید که وقتی دو مورد تخلف را دیدم سریع برخورد کردم و به افراد متخلف اجازه حضور در تمرینات را ندادم. به نظرم حرفهای این دوستان قشنگ نیست و دارند با آبروی دوستان سابق خود بازی می کنند. متاسفانه در فوتبال ما به راحتی آبروی افراد برده می شود و هرکسی به خودش اجازه می دهد بدون مدرک اتهام بزند. زمان حضور همین افراد هم خیلی بحث ها مطرح بود که من شدیدا با افرادی که بی مدرک اتهام می زدند برخورد می کردم و حالا هم اجازه نمی دهم بدون دلیل آبروی کسی را ببرند.

*فضای کنونی تیم های پایه پرسپولیس پاک است؟

تا خلاف آن ثابت نشود بله؛ ما نباید آبروی افراد را ببریم.

* اینکه شما فقط رفقا و همبازیان سابق خود را بکار می گیرید اتهام دیگری است که وارد می کنند!

اگر اینطوری بود که اول همه سراغ همین آقایان که دهه هفتادی و دهه هشتادی هستند نمی رفتم.

*بعنوان آخرین سوال بفرمائید هیات مدیره نسبت به نتایج اخیر تیم های پایه پرسپولیس در دربی ها واکنشی نشان نداده است؟

صحبت هایی شده اما خود مدیران باشگاه می دانند مشکل ما کجاست!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)