پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه برگ برنده این تیم در دربی، یکدل بودن سرخ‌پوشان بوده است، گفت: در این بازی استقلال مطابق میل پرسپولیس بازی کرد.

محمد پنجعلی  درباره پیروزی پرسپولیس مقابل استقلال در هفته پایانی لیگ برتر، اظهار کرد: به نظر من در نیمه اول بازی چندان چنگی به دل نزد ولی در نیمه دوم بازی به مراتب بهتر شد.

وی افزود: در این مسابقه چند اتفاق به نفع پرسپولیس شد؛ اول تعویض رضا عنایتی و خارج شدن وی از ترکیب استقلال بود و دوم هم ورود محسن بنگر به زمین بازی.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: استقلال در نیمه دوم و بعد از دریافت گل، به بازی مستقیم روی آورد و این همان چیزی بود که پرسپولیس می‌خواست چون با وجود محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی، تمام توپ‌های اول از روی دروازه پرسپولیس دفع می‌شد. به نظرم استقلال مطابق میل پرسپولیس بازی کرد.

پنجعلی برگ برنده پرسپولیس در این مسابقه را یکدل بودن بازیکنان دانست و درباره قول قائم مقام باشگاه برای قهرمانی در فصل آینده، گفت: در حال حاضر بیشترین دغدغه تیم این است که پول ندارد و وضعیت مدیریت برای فصل آینده مشخص نیست.

وی ادامه داد: پرسپولیس اگر می‌خواهد فصل بعد قهرمان شود، از همین حالا باید دست به کار شود. البته به نظرم الان هم دیر است. باید هر چه زودتر تکلیف را اسپانسر یا واگذاری باشگاه مشخص کند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)