پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تاکید کرد، اعضای هیئت مدیره این باشگاه با استعفای محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس مخالفت خواهند کرد.

محمد پنجعلی در واکنش به استعفای محمد رویانیان از مدیرعاملی پرسپولیس اظهار داشت: آقای رویانیان مدیرعامل پرسپولیس است اما همیشه ایشان را با چالش‌هایی روبه‌رو می‌کنند. متاسفانه برای تیم مردمی پرسپولیس حاشیه درست کرده و بعد هم تماشاگران ما را محاکمه و جریمه می‌کنند. صحبت ما بر سر فساد فوتبال است و سرنخ‌هایی را هم داریم اما یکسری افراد به مسائل انحرافی می‌پردازند. هر انسانی ظرفیتی دارد و طبیعی است که آقای رویانیان از شرایط موجود ناراحت باشد.

وی با بیان اینکه نباید با احساسات 30 میلیون هوادار اینگونه بازی شود، در پاسخ به این سوال که «آیا هیئت مدیره پرسپولیس با استعفای رویانیان موافقت خواهد کرد؟»، اظهار داشت: مسلماً این اتفاق رخ نخواهد داد. کجای دنیا را سراغ دارید که به این اندازه یک تیم را به چالش بکشند و برای آن حاشیه درست کنند.

مدیر تیم‌ فوتبال پرسپولیس در واکنش به این مسئله که برخی اعتقاد دارند به خاطر روند صعودی سرخپوشان این حواشی به وجود آمده است، عنوان کرد: نمی‌خواهم خدای نکرده کسی را زیر سوال ببرم اما یکسری مسائل نشان می‌دهد که آگاهانه یا ناآگاهانه علیه تیمی که امتیاز می‌گیرد و خوب بازی می‌کند تحرکاتی صورت می‌گیرد. ما چقدر باید در مورد این موضوع با بازیکنان صحبت و آنها را کنترل کنیم تا پرسپولیس به حاشیه نرود؟!

پنجعلی با انتقاد از وضعیت موجود در داوری تصریح کرد: ما یکسری سرنخ‌ها داده‌ایم اما به نظر می‌رسد، چون ممکن است رسیدگی به پرونده فساد در فوتبال به برخی مدیران، فدراسیون‌نشین‌ها و اعضای سازمان لیگ ختم شود به این موضوع رسیدگی نمی‌شود. در شرایطی که مردم منتظر بودند تا عده‌ای در این خصوص محروم شوند، هنوز به آن توجهی نشده است.

وی ادامه داد: همه جا با فساد مقابله می‌کنند و در فوتبال هم باید این اتفاق رخ دهد. باید از فوتبال سالم و پاک حمایت شود.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد اگر مسئولان فوتبال توانایی ندارند، این کار را به مراجع ذی‌صلاح بسپارند. این روزها مردم هرجا ما را می‌بینند درباره این پرونده سوال می‌کنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)