پرسپولیس نیوز : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: باید با کسی صحبت کنم که حداقل ۱۰۰ بازی ملی و در استقلال سابقه داشته باشد.

محمد پنجعلی در مورد اینکه چرا وضعیت پرسپولیس نامطلوب است، اظهار داشت: الان چندین و چند سال است که پرسپولیس دچار این وضعیت است. این تیم دچار مشکلات مالی و مدیریتی بوده و به همین دلیل است که نتیجه نگرفته است. ثبات مدیریتی در پرسپولیس مهم است اما می‌بینیم که این تیم در چند سال اخیر چندین مدیرعامل عوض کرده است.

وی در مورد بی‌اخلاقی‌های اخیر بازیکنان پرسپولیس گفت: حساسیتی که مردم به دو تیم پرسپولیس و استقلال دارند خیلی زیاد است و هر اتفاق کوچکی که در این تیم‌ها می‌افتد خیلی زود بروز می‌کند. ممکن است از این اتفاقات در همه تیم‌ها بیفتد ولی انعکاس نداشته باشد. با این حال قبول دارم بازیکنی که در پرسپولیس بازی می‌کند باید احساس مسئولیت کند.

 

 وی ادامه داد: شما ببینید همین پیام صادقیان چند سال می‌تواند تیم ملی را کمک کند، همینطور رضا حقیقی، البته این را هم باید در نظر بگیریم که این حرکات اگر در تیم دیگری صورت می‌گرفت شاید تا این حد بازتاب نداشت.

پنجعلی گفت: پرسپولیس و پس از آن استقلال در دنیا جزو تیم‌هایی هستند که در همه جای کشورشان طرفدار دارند هیچ تیمی به اندازه این دو باشگاه در کل کشورشان طرفدار ندارند. به عنوان مثال منچستریونایتد تنها در شهر منچستر طرفدار دارد این یک افتخار برای این دو باشگاه است. اینکه بازیکن توجیه نمی‌شود در چه تیمی بازی می‌کند یک مشکل است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه آیا این تیم با حمید درخشان نتیجه می‌گیرد، گفت: تنها می‌توانیم دعا کنیم. برای ما شخص مهم نیست چون ما با پرسپولیس زندگی می‌کنیم.

پنجعلی در خصوص دربی گفت: کری نمی‌خوانم اما ما دربی را می‌بریم.

 

پرسپولیس دربی پایتخت را پیش رو دارد و پیروزی در این مسابقه می‌تواند خیلی به شرایط این تیم در نیم فصل دوم کمک کند. پرسپولیس با برتری در این بازی می‌تواند با روحیه خوبی حداقل برای بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا آماده شود.   پیش‌بینی این بازی بسیار سخت است، من دوست دارم که پرسپولیس پیروز شود البته حمایت هواداران در این بین بسیار مهم است، آنها باید با انگیزه بیایند و تیم خود را تشویق کنند، به نظر من باید کاری به نتایج گذشته نداشته و تنها به فکر پیروزی در دربی باشند.

 

 وی ادامه داد: در دیدار با گسترش فولاد می‌توانستیم پیروز شویم، شانس برد هم زیاد داشتیم، یک پنالتی هم خراب شد. 

وی در مورد اظهارات سیدسعید افجه‌ای سخنگوی باشگاه استقلال مبنی بر اینکه پرسپولیس در دوره‌ای که هیتلر هنوز به سربازی نرفته بود استقلال را شکست داد، گفت: من جواب کسی را می‌دهم که بدانم در فوتبال بوده است. با احترامی که برای این شخص قائلم اما او را نمی‌شناسم. این شخص در گذشته چه کاره بوده است و چه کسی او را سخنگوی باشگاه استقلال کرده است؟  من باید با کسی صحبت کنم که حداقل 100 بازی ملی و در استقلال سابقه داشته باشد. من اکنون با حسن روشن صحبت می‌کنم چون سال‌ها در استقلال بازی کرده است.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: آمار افجه‌ای اشتباه بوده چون حداقل فدراسیون 7-8 بازی به سود استقلال نتیجه را رقم زده است یا در این اواخر پرسپولیس 10 نفره استقلال را شکست داد. شاید ما در زندان بودیم که از اتفاقاتی که افجه‌ای از آن حرف می‌زمد، خبر نداریم!

 

 سرپرست سابق پرسپولیس در پایان عنوان کرد: به نظر من پرسپولیس در نیم‌فصل دوم باید تقویت شود، در هر پست باید یک بازیکن جذب شود تا نیم فصل دوم را با نتایج بهتری پشت سر بگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)