خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان اسبق تیم ملی و پرسپولیس معتقد است که بازیکنان پرسپولیس نباید از زدن گل‌های زیاد غافل شوند چون مردم دوست دارند که تیم‌شان گل‌های زیادی بزند.

محمد پنجعلی درباره روند گلزنی‌های پرسپولیس، اظهار کرد: انگیزه بازیکنان در این زمینه خیلی مهم است. آنها باید بدانند که مردم هیچ گاه از دیدن گل سیر نمی‌شوند و دوست دارند که تیمشان گل‌های زیاد بزند. به نظر می‌رسد وقتی تعداد گل‌های تیم برابر نفت زیاد شد، انگیزه بازیکنان هم فروکش کرد و موقعیت‌های زیادی را از دست دادند. باید این احساس در بازیکنان ایجاد شود که مردم تماشای گل‌های زیاد را دوست دارند.

 

وی ادامه داد: هر چه گل‌های تیم در یک بازی بیشتر شود، هم اعتماد به نفس بازیکنان بیشتر می‌شود و هم حریفان دیگر در بازی‌های آینده از پرسپولیس می ترسند. البته زدن چهار گل به نفت خیلی خوب است، اما معتقدم که توانایی بازیکنان ما خیلی بیشتر از این‌هاست و تیم هنوز برای زدن گل‌های بیشتر جا دارد.

 

پنجعلی همچنین درباره روند تیمی پرسپولیس نسبت به نیم فصل اول، گفت: تیم خیلی تغییر کرده و عملکرد مثبت کادر فنی جدید کاملا محسوس است. چیزی که در بازی با نفت خیلی اهمیت داشت این بود که تیم از ابتدا تا انتهای بازی روند خود را حفظ کرد و حتی پس از آن که دروازه‌اش باز شد، به بازی احساسی رو نیاورد و خیلی خوب بازی را کنترل کرد. این مساله جای خوشحالی زیادی دارد. همچنین بسیار خوشحالم که یک پرسپولیسی در راس کار قرار گرفته که نشان می‌دهد در فوتبال خودمان آدم‌های توانمند زیادی داریم که باید به آنها اعتماد کنیم.

 

کاپیتان اسبق پرسپولیس همچنین گفت: در بازی با نفت به ورزشگاه رفته بودم و در جایگاه ویژه کنار کریم باقری نشسته بودم. واقعا از این که می‌دیدم بچه‌های پرسپولیس به هم کمک می‌کنند تا تیم نتیجه‌ بگیرد خوشحال بودم. به همه آنها تبریک می گویم.

 

وی در ادامه با انتقاد از کسانی که در شرایط کنونی از گل محمدی انتقاد می‌کنند، گفت: اکنون زمان انتقاد از کادر فنی پرسپولیس نیست، بلکه زمان حمایت از است. یحیی از نظر اخلاقی و سابقه بازی در پرسپولیس و تیم ملی جایگاه والایی دارد و در کسوت مربی هم عملکرد خوبی در صبا داشت. باید از این که یحیی در راس کار است خوشحال باشیم و از او دفاع کنیم.

 

پنجعلی ادامه داد: شاید برخی از دوستان از سردلسوزی انتفاد می‌کنند، اما نفس عمل خیلی مهم است. اکنون حمایت کردن از گل محمدی هم به نفع فوتبال هم پرسپولیس و در نهایت به سود خود پیشکسوتان است. مشلکی هم که آقای عبدی داشت خصوصی بود. وقتی به یکی از پرسپولیسی‌ها اعتماد می‌شود دیگر مهم نیست که من باشم یا نباشم. مهم این است آن که خاک پرسپولیس را خورده و برایش زحمت کشیده است دارد در تیم کار می‌کند. البته من هم دوست دارم تا جایی که می‌شود از پرسپولیسی‌ها در کادر فنی استفاده شود، ولی انتخاب کمک مربی‌ها در اختیار سرمربی است و همه باید به سلیقه و انتخاب او احترام بگذاریم.

 

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است روند رو به رشد پرسپولیس تا پایان فصل ادامه داشته باشد؟ گفت: هیچ دلیلی ندارد که این روند ادامه نداشته بشد. همین طور که گفتم نکته مهم بازی پرسپولیس این است که از ابتدا تا انتهای بازی روند خود را حفظ کرده و هیچ گاه به بازی احساسی رو نیاورده است. معتقدم که پرسپولیس از نظر روحی و روانی احیا شده و از نظر فنی هم با جابجایی چند مهره، ایرادهای خود را تا حدود زیادی برطرف کرده است. از همه این‌ها مهم‌تر، حمایت هواداران تیم است که با وجود دریافت گل باز هم تیم را تشویق می‌کنند. این کار به بازیکنان انگیزه می‌دهد که تلاش کنند و نتیجه‌ را به سود تیم تغییر دهند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)