پرسپولیس نیوز: پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: صحبت‌های آقای گرشاسبی امیدوارکننده بود،‌ ان‌شاءالله مشکلات پنجره نقل و انتقالاتی برطرف شود تا سال آینده پرسپولیس باقدرت ظاهر شود.

محمد پنجعلی پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص قهرمانی پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر پرسپولیس لیاقت این قهرمانی را داشت و به همه هواداران پرشور پرسپولیس تبریک می‌گویم. امسال بازی‌های خوبی را ارائه دادند و من فکر می‌کنیم تیم شایسته قهرمانی، پرسپولیس بود.

وی در ادامه گفت: این تیم پتانسیل قهرمانی آسیا را هم دارد، باید با برنامه‌ریزی بهتر به فکر این باشیم که بتوانیم در آسیا نتیجه خوبی بگیریم. پرسپولیس چند سالی هست که دنبال این است که بتواند در آسیا نتیجه بگیرد و من فکر می‌کنم با این بازیکنان و این کادر فنی پتانسیل قهرمانی آسیا را هم دارد.

پنجعلی در پایان گفت: امیدوارم مشکل پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس برطرف شود، آن‌طور که آقای گرشاسبی گفتند شرایط طوری است که این مشکل هرچه زودتر برطرف می‌شود. احتیاج داریم که بازیکنان خوبی در فصل آینده جذب کنیم که نقاط ضعف‌مان برطرف شود. اگر مشکل نقل و انتقالات مرتفع شود، مطمئن باشید سال آینده پرسپولیس با قدرت به میدان خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)