مرجع خبری پرسپولیس : مدافع اسبق تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است كه استيلي بايد زودتر از اين‌ها استعفا مي‌كرد تا پرسپوليس به اين روز دچار نشود.

 

محمد پنجعلي پس از پيروزي تيم ملي فوتبال پيشكسوتان برابر تيم رسانه ورزش كه به مناسبت گرامي‌داشت ياد شهيد تهراني مقدم و مرحوم زرافشان برگزار شد،‌ اظهار كرد:

من اعتقاد دارم بهترين كاري كه مي‌شود در مناسبت‌هاي مختلف انجام داد، برگزاري چنين بازي‌هايي است تا بازيكنان قديمي دور هم جمع شوند و هم براي آن‌ها و هم براي علاقه‌مندان فوتبال تجديد خاطره شود. هرچند معتقدم كه بهتر است اين گونه بازي‌ها را در استاديوم‌هاي بزرگتر برگزار كنند تا كساني كه دوست دارند اين بازي‌ها را از نزديك ببينند بتوانند به ورزشگاه بيايند.

 

وي در ادامه با بيان اينكه جمعيت زيادي كه براي تشييع پيكر مرحوم زرافشان آمده بود از ميزان علاقه زياد مردم به او حكايت داشت، گفت: زرافشان با عكس‌هايي كه از بازيكنان مي‌گرفت، آن‌ها را برجسته و شناخته‌ شده مي‌كرد. او با كارهايش كمك زيادي به فوتباليست‌ها كرده است. او آدم بسيار مهرباني بود كه با وجود تمام مشكلاتي كه در زندگي‌اش داشت، هميشه خندان بود.

 

مدافع اسبق تيم فوتبال پرسپوليس درباره عملكرد اين تيم در فصل جاري ليگ برتر و كناره‌گيري استيلي از هدايت اين تيم نيز گفت: من فكر مي‌كنم كه استعفاي استيلي بايد خيلي زودتر از اين‌ها اتفاق مي‌افتاد. البته من منتقد شخص استيلي نبودم بلكه به زمان مربي‌گري او در پرسپوليس انتقاد داشتم. به نظر من اگر استيلي زودتر از اين‌ها استعفا مي‌كرد، به سود خودش نيز بود و پرسپوليس به اين روز دچار نمي‌شد كه پس از ده‌ها سال در يك بازي سه گل از استقلال بخورد.

 

وي درباره آينده تيم فوتبال پرسپوليس خاطرنشان كرد: ديگر نمي‌دانم مسئولان اين تيم مي‌خواهند چه كار كنند. تنها چيزي كه مي‌دانم اين است كه اگر استيلي زودتر مي‌رفت به تيم شوك وارد مي‌شد و شرايط تغيير مي‌كرد و پرسپوليس مي‌توانست در جام حذفي استقلال را شكست دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)