مرجع خبری پرسپولیس : پیشكسوت باشگاه پرسپولیس تهران معتقد است در صورتی كه مصطفی دنیزلی زودتر به پرسپولیس باز می گشت این تیم هم اكنون در جمع مدعیان قرار داشت.

محمد پنجعلی افزود: زمانی كه در هیات مدیره پرسپولیس حضور داشتم بارها اعلام كردم این تیم نیاز به تغییرات دارد و اطمینان دارم اگر دنیزلی زودتر به پرسپولیس می آمد این تیم در حال حاضر در میان مدعیان قرار داشت.

 

وی ادامه داد: حضور دنیزلی شوك بسیار مثبتی به پرسپولیس بود و نتیجه دیدار مقابل شاهین نیز بابت همین شوك مثبت بود.

 

پیشكسوت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: پرسپولیس در ابتدای فصل و تا قبل از حضور دنیزلی به شدت با مشكلات روحی روبه رو شده بود و هیچ نشانی از پرسپولیس نداشت.

 

وی با تمجید از تفكرات دنیزلی تصریح كرد: این مربی به طور حتم می تواند به پرسپولیس كمك كند و به زودی شاهد به اوج رسیدن این تیم خواهیم بود.

 

وی با اشاره به اینكه پرسپولیس می تواند در میان مدعیان قهرمانی لیگ قرار بگیرد، اظهار داشت: به طور حتم اگر پرسپولیس امتیاز را از دست ندهد می تواند در میان مدعیان لیگ قرار بگیرد.

 

پنجعلی در خصوص دیدار فردا پرسپولیس مقابل شهرداری تبریز گفت: امیدوارم بازیكنان پرسپولیس فردا با غرور كاذب بازی نكنند و مانند دیدار مقابل شاهین در زمین راحت باشند.

 

وی ادامه داد: اطمینان دارم در صورتی كه بازیكنان پرسپولیس توانایی های خود را در زمین به اجرا بگذارند به آسانی از سد شهرداری خواهند گذشت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)