مرجع خبری پرسپولیس : عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: باید از مدیریت و کلیه دست اندرکاران باشگاه تشکر کنم که چنین شرایط مناسبی را برای پرسپولیس بوجود آورده اند تا هواداران در فصل جدید شاهد بازی های شاداب و با طراوتی از تیم پرسپولیس باشند.

 

محمد پنجعلی که به ترکیه رفته و با نماینده سایت باشگاه پرسپولیس صحبت می کرد در مورد شرایط و وضعیت این اردو گفت: امکانات هتل و شرایط اردو کاملا حرفه ای است و در اینجا همه چیز مهیاست.

 

سالن بدنسازی، استخر، سونا، تغذیه سالم و از همه مهمتر زمین چمن بسیار عالی در منطقه ای کوهستانی و آب و هوایی مناسب.

 

وی افزود: تیم پرسپولیس نیاز داشت از یکسری مسائل دور باشد. در تهران تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم اما همیشه فشارهای زیادی روی دو تیم پرسپولیس و استقلال است و همین موضوع سبب عدم تمرکز لازم می شود. پرسپولیس حتی در گرفتن بازیکن هم حرف و حدیث های زیادی را متحمل شد در حالی که همه چیز خوب پیش می رفت و باشگاه، کادر فنی و بازیکنان با آرامش کامل کار خودشان را انجام می دادند.

 

محمد پنجعلی تصریح کرد: باشگاه، بازیکنان مد نظر کادر فنی و کمیته فنی را بدون هیچ مشکلی جذب کرد و این در شرایطی بود که حرف و حدیث های زیادی مطرح می شد.

 

کاپیتان اسبق آسیا در ادامه تاکید کرد: دور شدن بچه ها از تهران، این فرصت را به مجموعه داد تا از نظر روحی و روانی ریکاوری شوند و الان به اردویی آمده ایم که هم امکانات و شرایط مناسب دارد و هم آرامش. این منطقه اکسیژن و آرامش بیش از حد لازم را داراست و برای بدنسازی و تمرینات تاکتیکی فضایی مناسب است و تمرکز بچه ها را روی تمرینات افزایش می دهد.

 

وی گفت:  مجموعه تیم در این اردو به هیچ چیز جز تمرکز روی تمرینات و استفاده از امکانات موجود فکر نمی کنند و تمرینات شاداب و آمادگی بازیکنان حاصل زحمات مجموعه باشگاه پرسپولیس است.

 

محمد پنجعلی درباره تمرینات نیز افزود: بازیکنان از نظر روحی و روانی در شرایط مناسبی قرار دارند، چرا که آنها کنار هم هستند و این مساله همبستگی، رفاقت و صمیمیت بین آنها را پررنگ تر می کند چون می دانند که یک تیم و یک خانواده هستند و باید با هم طی یک فصل ورزشی زندگی کنند.

 

عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس در خصوص بازی های تدارکاتی در ترکیه گفت: پرسپولیس روز جمعه اولین بازی خود را در برابر یکی از تیم های سرشناس و خوب ترکیه انجام می دهد و هفته آینده نیز دومین بازی خود را با یکی دیگر از تیم های ترکیه ای پشت سر می گذارد.

 

پنجعلی در مورد حضور بازیکنان تستی خارجی افزود: بازیکنانی که برای تست می آیند از تیم های خوب هستند اما آنها باید شایستگی های بیشتری نسبت به بازیکنان خودمان  داشته باشند ولی بچه های ما خیلی از آنها سرتر هستند. طبیعی است که ما بیشتر به بازیکنان خودمان اهمیت خواهیم داد مگر در شرایطی که آنها استثنایی باشند. این بازیکنان باید در چندین جلسه تمرینی حضور یابند تا عملکردشان مشخص شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)