پرسپولیس نیوز : سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان ما پس از اینکه گل دریافت کردند شروع به حمله کردند و هر چه از بازی می‌گذشت مسلط‌تر می‌شدند.

محمد پنجعلی پس از پیروزی 2 بر یک پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: ما شرایط خوبی داشتیم و خوشحالم که توانستیم در این بازی با نتیجه 2 بر یک به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیس ضعیف‌ترین تیم نسبت به دربی‌های گذشته بود تأکید کرد: به نظرم ما ضعیف نبودیم. فراز و نشیب زیاد داشتیم اما در این بازی عملکرد بازیکنان خوب بود.

سرپرست سابق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا فکر می‌کرد بازی باخته را با پیروزی عوض کنند، تأکید کرد: 100درصد می‌دانستم که پیروز می‌شویم. هنگامی که از طبقه بالا بازی را تماشا می‌کردم به اطرافیانم گفتم که در این دیدار پیروز می‌شویم. پس از اینکه گل دریافت کردیم بازیکنان شروع به حمله کردند و رو به جلو آمدند هر چه هم از زمان بازی می‌گذشت ما مسلط‌تر می‌شدیم.

پنجعلی در مورد اینکه رکورد امیر قلعه‌نویی را شکستند و آیا از این موضوع خوشحال است، گفت: او در اکثر بازی‌ها به تساوی رسیده بود. در دربی می‌توان تساوی گرفت اما مهم این است که چه تیمی برنده بازی بشود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)