پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس، دلیل شکست روز گذشته این تیم مقابل قشقایی شیراز در جام حذفی را دست کم گرفتن حریف می‌داند.

محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس راجع به شکست غیرمنتظره روز گذشته سرخپوشان در جام حذفی مقابل تیم قشقایی شیراز گفت: واقعیت این است که جام حذفی در همه جای دنیا پر است از این جور شگفتی‌ها و دیروز هم یکی از همین شگفتی‌ها در شیراز اتفاق افتاد که منجر به حذف پرسپولیس شد. به نظر من پرسپولیس در این بازی حریف را دست کم گرفته بود و این مساله فقط مختص بازیکنان نبود و حتی شامل کادرفنی هم می‌شد.

او ادامه داد: پرسپولیس باید در این دیدار با صبر و حوصله بیشتری بازی می‌کرد. این بازی برای بازیکنان جوان تیم که اغلب آنها برای اولین بار بود لباس پرسپولیس را تن می‌کردند، خیلی سنگین و سخت بود و همین موجب شده بود که آنها نتوانند مطابق انتظار ظاهر شوند.

مدافع اسبق پرسپولیس در مورد بازیکنان ذخیره پرسپولیس اظهار داشت: این بازی نشان داد که پرسپولیس باید نیمکت خود را برای ادامه فصل تقویت کند. با این بازیکنان ذخیره پرسپولیس قطعاً در لیگ قهرمانان آسیا به مشکل خواهد خورد و باید از الان به فکر جذب چند بازیکن خوب برای تقویت تیم بود. شرایط در پرسپولیس همیشه باید طوری باشد که حتی پرسپولیس با تیم دوم هم بتواند در بازی‌هایی مانند دیدار روز گذشته به برتری برسد. برای اینکه هواداران پرسپولیس از این تیم توقع قهرمانی دارند و بازیکنن ذخیره باید در حد بازیکنان اصلی تیم باشند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس همچنین راجع به بازی تیم قشقایی شیراز تصریح کرد: قشقایی تیم خوبی بود و نه تنها در این بازی انگیزه زیادی داشت، بلکه از نظر فنی هم تیم خوبی نشان داد و بازی خوبی انجام داد. آنها منطقی بازی کردند و در ضد حملات خیلی خطرناک بودند. ضمن اینکه دوندگی بالای بازیکنان قشقایی، پرسپولیس را دچار مشکل کرده بود و همین مساله موجب شده بود تا بازیکنان پرسپولیس آن تمرکز همیشگی را نداشته باشند.

محمد پنجعلی در پایان گفت: این بازی به هر ترتیب تمام شد و به خاطره‌ها پیوست اما باخت روز گذشته نباید پرسپولیس را در ادامه فصل تحت تاثیر قرار بدهد. این بازی تجربه سخت و تلخی برای تمام بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس بود و امیدوارم آنها از این شکست درس خوبی گرفته باشند و دیگر شاهد این مساله نباشیم که بازیکنان تیم، حریفی را دست کم بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)