مرجع خبری پرسپولیس : عضو هيات مديره باشگاه پرسپوليس گفت: علي پروين استاد من است و بر خلاف آنچه كه گفته مي شد با او مشكلي ندارم.

محمد پنجعلي در خصوص صحبت هايش در برنامه 90 و دفاع از پروژه تغيير حميد استيلي تصريح كرد: ادامه اين روند به نفع پرسپوليس نيست. اين تيم در حال حاضر بعد از هر مسابقه دچار مشكلات زيادي مي شود و نياز به آرامش دارد.

وي افزود: به نظرم با تغيير سرمربي مي توان اين مشكلات را حل كرد. من با خود استيلي هم در اين خصوص صحبت كردم و گفتم كه با اين وضعيت تيم كيفيت خوبي براي ادامه بازي ها نخواهد داشت.

پنجعلي در حالي از تغيير سرمربي به عنوان راهكار حل مشكلات پرسپوليس نام مي برد كه روز گذشته علي پروين مدير تيم فوتبال پرسپوليس از حميد استيلي حمايت و اعلام كرد حتي اگر اين تيم بازي برابر نفت را هم واگذار كند استيلي سرمربي مي ماند.

پنجعلي در خصوص تناقض حرفهايش با علي پروين يادآور شد: من به عنوان يكي از اعضاي هيات مديره نظرم را اعلام كردم. براي من پرسپوليس و هوادارانش مهم هستند و نمي توانم نظرم را در دلم نگه دارم!

وي با تاكيد بر اينكه با علي پروين مشكلي ندارد، گفت: براي چه بايد نگران رويارويي با پروين باشم. نگاه من به پرسپوليس است نه فردي خاص. همانطور كه گفتم من فقط راي خودم را اعلام كردم و ساير اعضاي هيات مديره هم مي توانند نظر خودشان را بدهند.

پنجعلي همچنين از علي دايي به عنوان يكي از گزينه هاي جايگزيني استيلي نام برد و يادآور شد: ما هنوز توانايي واقعي بازيكنان را در زمين نديده ايم. پرسپوليس نياز به شوك دارد و به نظرم دايي بهترين گزينه است.

وي در پايان گفت: البته دايي با راه آهن قرارداد دارد و در صورت قطعي شدن حضورش در پرسپوليس بايد با مسئولان اين باشگاه مذاكره كنيم. اين خواسته مردم است و ما هم مي خواهيم به اين خواسته احترام بگذاريم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)