پرسپولیس نیوز : کاپیتان سابق تیم ملی گفت: امیدواریم وینگادا در این مقطع بتواند به تیم ملی فوتبال کشورمان کمک کند.

محمد پنجعلی اظهار داشت: امیدوارم وینگادا در این مقطع بتواند به تیم ملی ما کمک کند. الان نمی‌شود انتقاد کرد چون بازی مهم و سرنوشت‌سازی پیش روی تیم ملی است و فقط می‌گویم امیدوارم وینگادا بتواند برای تیم ملی ما موثر باشد.

وی در مورد قطر نیز گفت: فوتبال قطر در سال‌های اخیر پیشرفت کرده، اما هنوز هم تیم درجه 2 آسیا محسوب می‌شود، هر چند که فوتبال ما خیلی بالاتر از قطر است اما باید مراقب آنها باشیم. بازیکنان ما باید با تدبیر بازی کنند و 90 دقیقه را تقسیم کنند و بدانند که در طول بازی دنبال چه چیزی هستیم.

وی ادامه داد: بازی با قطر برای ما خیلی مهم است چون اگر در این بازی نتیجه نگیریم شانس ما برای صعود به جام‌جهانی خیلی کم می‌شود. البته این بازی برای قطر هم اهمیت دارد و همین مساله حساسیت بازی را بیش از حد بالا می‌برد. هر دو تیم به یک اندازه شانس دارند و به برد مقابل قطر احتیاج داریم تا به آینده امیدوار شویم.

پنجعلی در پایان گفت: اگر حماسه ملبورن را به وجود بیاوریم شانس صعود ما به جام‌جهانی زیاد می‌شود. فوتبال ما غیرقابل پیش بینی است اما واقعیت این است که کشورهای دیگر هم کار می‌کنند و برای موفقیت باید تلاش زیادی داشته باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)