پرسپولیس نیوز :  کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران درآستانه پایان دیدارهای مرحله گروهی تیم ملی و امکان برخورد این تیم با تیم ملی ژاپن درمرحله حذفی گفت: بهتر است دراین مرحله با ژاپن برخورد نکرده و با آن ها بازی نکنیم.

محمد پنجعلی روزیکشنبه با بیان اینکه تیم ملی ایران دراین دوره از رقابت ها سیستم تدافعی را در پیش گرفته است، افزود: دیدار فردا(دوشنبه) ایران با امارات دیدار سرنوشت سازی است و فکر می کنم در شرایط فعلی بهتر است نتیجه به گونه ای رقم بخورد که با ژاپن روبرو نشویم چرا که آن ها تیم سرعتی را روانه این مسابقات کرده و ممکن است با یک اشتباه خط دفاعی مقابل این تیم سرعتی و منسجم با این جام خداحافظی کنیم.

وی افزود:تیم ملی امارات هرچند در این دوره از مسابقات به دوراز انتظارات ظاهر شده اما همیشه برابر ما یک تیم بازنده بوده است و شکست دادن این تیم کاردشواری نیست با این همه ما باید به گونه ای بازی کنیم که به ژاپن نخوریم.

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه برابر امارات نباید به هیچ وجه ریسک کنیم تصریح کرد: ما برای کسب هر سه امتیاز می رویم اما به نظرم بایدیک فوتبال منطقی بازی کنیم و به مرحله حذفی نیز نگاه داشته باشیم.

پنجعلی معتقد است کادرفنی باید انرژی بازیکنان را برای بازی های بعد نگاه دارند تا بازیکنان درمراحل بعدی راحت تر باشند و آسان تر راه صعود به فینال را طی کنند.

وی درپاسخ به این سووال که تیم های شانزدهمین دوره این رقابت ها را چگونه دیده اید، تصریح کرد: به غیر از تیم ملی ایران تیم های ملی استرالیا،کره و ژاپن بهتر از سایر تیم ها بوده اند اما این تیم ها هم درحدی نیستند که نتوان آن ها را شکست داد.

وی درباره ویژگی های تیم ملی ایران و بازیکنان این تیم نیز اظهارداشت: بازی های تیم ملی ایران از نظر کارگروهی زیاد چنگی به دل نزدند آن هم به دلیل این است که مادیدارهای تدارکاتی مناسبی برگزار نکرده ایم اما از نظر کارتکنیکی و خلاقیت های فردی تیم ما یکی از بهترین های آسیابوده است.

تیم ملی فوتبال ایران درآخرین دیدار مرحله گروهی خود فردا (دوشنبه) برابرتیم ملی امارات قرار می گیرد این دو تیم صعودشان به دور بعدی را قطعی کرده و بازی رودرروی آن ها برای تعیین سرگروهی است.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)