پرسپولیس نیوز:   کاپیتان سابق پرسپولیس اظهارنظر علیرضا بیرانوند بعد از بازی با ذوب‌آهن را به دلیل فشار و عصبانیت او می‌داند.

محمد پنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس اظهارنظر علیرضا بیرانوند بعد از بازی با ذوب‌آهن را به دلیل فشار و عصبانیت او می‌داند وگرنه معتقد است که بیرانوند عاشق پرسپولیس و هوادارانش است و خودش هم از گفته‌هایش پشیمان شده و عذرخواهی کرده است. از نظر پنجعلی در این مقطع تمام تمرکز مجموعه پرسپولیس باید روی بازی با الوحده باشد و تمام حواشی را فراموش کنند.

بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن با تساوی به پایان رسید. این بازی چطور بود؟
فکر می‌کنم بعد از اینکه گل را خوردیم شوک به تیم وارد شد و بچه‌ها بازی بهتری انجام دادند. باتوجه به مسایلی که پیش آمده بود بچه‌ها در مجموع مقابل ذوب‌آهن خوب کار کردند.

اعتصاب قبل از بازی مقابل ذوب‌آهن روی روند تیم چقدر تاثیر گذاشته بود؟
خدا را شکر می‌کنم که انگیزه‌های دیگر باعث شد تا بچه‌ها به بازی برگردند. به هر حال اعتصاب که تاثیر گذاشته بود و نمی‌شود گفت بدون تاثیر بوده اما امیدوارم بچه‌ها بازی آخر را ببرند و لیگ را با برد تمام کنند و مشکلات هم حل شود چون بعد از بازی با سیاه‌جامگان باید برای بازی آسیایی مقابل الوحده آماده شویم و آن بازی را هم ببریم همه‌چیز حل است.

در مورد خود اعتصاب بازیکنان چه نظری دارید؟ فکر می‌کنید کار آنها درست بود؟
فکر می‌کنم این اتفاق یک شوکی به تیم وارد کرد و رد شد. به هر حال یک حساب و کتابی هست و بچه‌ها قهرمان شدند و پیگیر مطالبات‌شان هستند اما حل‌شدنی است. الان آخرهای لیگ است و بچه‌ها 70درصد پول‌شان را گرفته‌اند و امیدوارم بقیه‌پول‌شان را هم بگیرند اما الان تمام تمرکزمان باید روی بازی با الوحده باشد چون بازی سختی است. در این مقطع دوست ندارم صحبتی بکنم که تیم وارد حاشیه شود.

علیرضا بیرانوند هم به سوژه اصلی پرسپولیس مطرح شد چون بعد از بازی با ذوب‌آهن اعلام کرد از پرسپولیس می‌رود و حالا هم عذرخواهی کرده است. این اتفاقات را چطور تحلیل می‌کنید؟
به هر حال آن حرف‌ها لحظه‌ای بود. بیرانوند احساسی است و معمولا گلرها آدم‌های احساساتی هستند. بیرانوند به لحاظ شخصیتی احساسی است و خودش هم گفته که یک لحظه ناراحت شده است و آن حرف‌ها را زده است.

اما یک بازیکن حرفه‌ای نباید لحظه‌ای عمل کند و هر لحظه یک حرفی بزند؟
کلا بافت فرهنگی ما با بقیه کشورها فرق دارد. درست است که حرفه‌ای شده‌ایم اما احساسات در ما هست و آدم‌های احساسی هستیم. خوب است که بیرانوند گفته اشتباه کرده و این کارش خیلی قشنگ بود چون ما هرچه داریم از صدقه سر مردم است و همه هم می‌دانیم که مالک اصلی این تیم مردم هستند. همه ما به پرسپولیس می‌آییم و می‌رویم اما این مردم و تیم هستند که می‌مانند. بیرانوند عاشق پرسپولیس است اما یک لحظه یک حرفی زده است اما بچه ساده‌ای است و بی‌ریا مصاحبه می‌کند. وقتی بی‌ریا حرف می‌زند و می‌گوید رفتگر شهرداری بوده یعنی خودش را گم نکرده است. آنجا هم یک لحظه عصبانی شده و یک حرفی زده است.

آخرین بازی پرسپولیس در لیگ امسال مقابل سیاه‌جامگان است. چه تصوری از این بازی دارید؟
ان‌شاءا… ببریم و لیگ با برد برای ما تمام شود و این مساله خیلی مهم است تا بازی‌ها را با برد تمام کنیم. ان‌شاءا… ببریم و مردم هم خوشحال شوند. این برد شیرینی آشتی‌کنان مردم با بازیکنان است.

سیاه‌جامگان هم برای بقا برد می‌خواهد و کار سخت است چون میثاقیان هم استاد ضدفوتبال است.
می‌دانم اما این پرسپولیس اگر خودش باشد هیچ تیمی نمی‌تواند جلوی آن بایستد. پرسپولیس امسال خوب نتیجه گرفته و آقای گل هم از ماست. اول فصل که همه از طارمی انتقاد می‌کردند گل نمی‌زند من گفتم مهدی آقای گل می‌شود و آقای گل هم شد.

چه تصوری از بازی با الوحده امارات در آسیا دارید؟
به هر حال تیم‌های عربی در این چند ساله کار کرده‌اند اما چیزی که هست بچه‌های ما هم در خلاقیت فردی و تکنیکی و هم از نظر هوش برتر از آنها هستند و در بدترین شرایط هم عرب‌ها را می‌بریم. حالا که سه امتیاز را نیاز داریم با حمایت مردم پرسپولیس در آزادی سه امتیاز را می‌گیرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)