پرسپولیس نیوز: محمد پنچعلی درباره وضعیت پرسپولیس صحبت کرد.
 
محمد پنجعلی مدافع سابق تیم پرسپولیس که سابقه سرپرستی این تیم را هم دارد در مصاحبه با خبرنگار خبر آنلاین درباره وضعیت این روز های پرسپولس می گوید : « من به این تیم ایمان دارم. پرسپولیس پتانسیل قهرمانی دارد و با این بازیکنان جوان و همین کادر فنی می تواند به این کار را انجام دهد. البته یک سری مسائل هم وجود دارد که بعضی ها نمی خواهند این تیم نتیجه بگیرد. »
 
او درباره مشکلات اخیر داوری می گوید : « یک سری چیز ها در لیگ 16 تیمی خیلی مهم است.  تا به حال 6 هفته از لیگ گذشته است و از ما 9 امتیاز گرفته اند و این مطمئنا روی کار بازیکنان تاثیر منفی دارد. »
 
پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که « نظر شما درباره اینکه که طرفداران پرسپولیس دیگر به کادر فنی توهین نمی کنند، چیست؟ » می گوید : « سطح فرهنگی تماشاگران پرسپولیس بالا رفته است. من خیلی خوشحالم و از آنها بابت این رفتار تشکر می کنم. در این برهه زمانی سخت فقط آنها هستند که از تیمشان حمایت می کنند. تماشاگران پرسپولیس این تیم را نفس می کشند. به طوری که اگر آنها نباشند، پرسپولیس هم نیست و اگر پرسپولیس نباشد خیلی از داشته های این مردم از دست می رود. »
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)