مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس در هوای ناپاک فوتبال ایران نفس می کشد و تبعیض ها باعث ناکامی می شود.

 

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال و پرسپولیس با تاکید بر این که مربیان انتخاب شده برای تیم‌های امید و جوانان انتصابی هستند و نه انتخابی، گفت: این نفرات انتخاب کی‌روش نیستند و فدراسیون فوتبال آنها را انتخاب کرده است.

 

محمد پنجعلی ضمن بیان این مطلب افزود: انتظار جامعه فوتبال این بود که کمیته فنی مربیان تیم‌های ملی را انتخاب کند ولی از آنجا که فدراسیون فوتبال می‌خواهد تیم های ملی دست خودش باشد به گونه‌ای مربیان تیم‌های ملی را گزینش می‌کند که بتواند بر روی آنها احاطه داشته باشد.

 

پنجعلی اضافه کرد: کی‌روش هنوز شناختی از فوتبال ایران ندارد و قطعاً‌ نمی‌تواند مربیان امید و جوانان را او انتخاب کرده باشد و قطعاً فدراسیون آنها را به کی‌روش معرفی کرده است.

 

 

وی اظهار داشت:‌ با این شرایط نقش کمیته فنی در تصمیمات تیم‌های ملی کجاست و این کمیته چه جایگاهی در تصمیم گیری ها دارد؟

 

وی با بیان اینکه مربیان باتجربه و کارآمدتری بودند که می‌توانستند مسئولیت تیم‌های امید و جوانان را بر عهده بگیرند اظهار داشت: متاسفانه در فوتبال ما تفکر حرفه‌ای وجود ندارد و مربیان خارجی هم تنها به دنبال گرفتن مبلغ قراردادشان هستند.

 

پنجعلی با بیان اینکه آیا تیم امید با کادر فنی جدید خود می‌تواند به المپیک لندن صعود کند، اظهار داشت: شاید تیم امید به طور مقطعی بتواند نتیجه بگیرد و حتی از سد تیم عراق بگذرد اما این شرایط موقتی است و فوتبال ما در سراشیبی افول قرار دارد. سال گذشته تمام تیم های ملی ما اوت شدند ولی بازهم تغییری در برنامه‌های فدراسیون به وجود نیامد . متاسفانه فوتبال ما نه امکانات دارد و نه تفکر حرفه‌ای و تنها در حرف حرفه‌ای شده‌ایم.

 

وی با بیان اینکه مشکل فوتبال را در مدیریت‌ آن می‌بنیم، اظهار داشت: متاسفانه فدراسیون فوتبال هیچگونه برنامه‌ریزی و آینده نگری برای فوتبال ندارد و تنها با انتخاب‌ مربیان بزرگ می‌خواهد به صورت مسکن عمل کند.

 

کاپیتان سابق پرسپولیس در پایان در خصوص وضعیت این تیم گفت: تیم پرسپولیس هم در همین فوتبال بی‌برنامه و بدون امکانات نفس می‌کشد و طبیعی است که وضعیت بیمارگونه‌ای داشته باشد. متاسفانه تبعیض در اختصاص بودجه‌های دولتی باشگاه‌هایی نظیر پرسپولیس را تضعیف کرده به طوری که این تیم شرایط رقابت مناسبی با سایر تیم ها ندارد و نمی‌تواند انتظار هواداران را برآورده کند .

 

پنجعلی تاکید کرد: به نظر من کادر فنی این تیم با بضاعتی که در اختیارش قرار دارد عملکرد خوب و قابل قبولی داشته ولی نداشتن تفکر حرفه‌ای در اداره این باشگاه باعث شده این تیم هم از دوران اوج و افتخارات گذشته خود فاصله بگیرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)