پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: این طور نمی شود که هر کسی انتقاد کند آقای کی روش تصمیم به خداحافظی بگیرد.

محمد پنجعلی در رابطه با شکست پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل تیمی گمنام که در حضور او  و علی پروین رخ داد اظهار داشت: مشخصا نتایج بازی دوستانه اهمیتی ندارد اما با این حال هر تیمی که با نام پرسپولیس به زمین می رود نباید به این راحتی بازنده شود. برانکو در نیمه دوم بیشتر از بازیکنان جوانش استفاده کرد اما در هر صورت هیچکدام از بازیکنان در فرم خوب خود قرار نداشتند. فکر می کنم اتفاقات حاشیه ای اخیر روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشته بود و از طرفی آنها تیم حریف را دست کم گرفته بودند.

وی همچنین افزود: 7 بازیکن ملی پوش پرسپولیس که چند روز قبل از اردوی تیم ملی کنار گذاشته شدند فکرشان شدیدا درگیر است. می ترسند که از تیم ملی خط بخورند اما من بعید می دانم چنین تصمیمی بگیرد. قطعا این مربی در تیم ملی می ماند و از تمام پتانسیل تیمش استفاده می کند. اگر غیر از این باشد متوجه می شویم که کی روش می خواهد به کارهای بچه گانه خود ادامه دهد.

پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به اینکه گفته می شود برانکو مقصر استعفای کی روش بوده، تصریح کرد: این موضوع اصلا قابل قبول نیست و استعفای کی روش هیچ ربطی به برانکو ندارد. این طور نمی شود که هر کسی انتقاد کند آقای کی روش تصمیم به خداحافظی بگیرد. در تمام دنیا انتقادات زیادی به مربیان تیم های ملی می شود اما هیچکس چنین برخوردی نمی کند.

پنجعلی همچنین بیان داشت: کی روش برای استعفا عجله کرده و با این وضعیت سرنوشت تیم ملی را تحت تاثیر تصمیم خود قرار می دهد. از طرفی اتفاقاتی که در تیم ملی می افتد در تمام کشورهای دنیا بازتاب دارد و به آبروی کشور گره خورده است. نمی دانم دلیل اصلی کار کی روش چه بوده اما می توان کارش را غیرحرفه ای و توهین آمیز عنوان کرد.

وی در پایان افزود: کی روش باید قبول کند که در فیفادی بازیکنان پرسپولیس را برای چند روز خواسته اما سرمربی پرسپولیس درخواست منطقی داشته و نباید با او چنین رفتاری شود. هیچ تیمی در لیگ ایران شرایط پرسپولیس را ندارد. چون برانکو باید 7 بازیکن اصلی تیمش را از دست بدهد و منتظر بازگشت آنها چند روز قبل از بازی باشد. باید درک کنیم که پرسپولیس به عنوان نماینده ایران خودش را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می کند و برای صدمه نخوردن به این تیم باید تعامل ایجاد شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)