پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید وزارت ورزش و جوانان برای سر و سامان دادن به شرایط پرسپولیس و تا آزادی حمیدرضا سیاسی یک سرپرست برای این باشگاه تعیین خواهد کرد.

شرایط باشگاه پرسپولیس بعد از بازداشت حمیدرضا سیاسی مدیرعامل این باشگاه مبهم و نامشخص است. از یک طرف پرسپولیس با کمبود بازیکن مواجه بوده و باید نقاط ضعف خود را با خرید بازیکنان جدید برطرف کند و از سوی دیگر پرداختی بازیکنان این تیم به تعویق افتاده است. همچنین وضعیت اردوهای آماده سازی پرسپولیس مبهم است. به نظر می‌رسد با طولانی شدن بازداشت سیاسی، وزارت ورزش به زودی برای باشگاه پرسپولیس یک سرپرست تعیین کند.

محمد پنجعلی مدیر تیم پرسپولیس در این خصوص ، گفت: اتفاقات پرسپولیس بی سابقه است. همیشه اتفاقات غیر منتظره‌ای رخ می‌دهد. به نظرم باید ستاد بحران تشکیل شود تا از این شرایط خارج شویم!

وی افزود:وزارت ورزش باید به این موضوع وارد شود و آنرا جمع و جور کند. ما دو، سه بازیکن می‌خواهیم و شرایط هم باید آرام باشد. بازیکنان باید بتوانند در آرامش به کارشان ادامه بدهند. وزارت ورزش باید یکی را از میان کاشانی، کلانی و منتقمی به عنوان سرپرست معرفی کند تا اوضاع را جمع و جور کنند.

پنجعلی با بیان اینکه حمید درخشان لیست بازیکنان مورد نظرش را به کاشانی و کلانی داده ولی بودجه‌ای برای جذب بازیکنان نیست، اظهار کرد: به احتمال زیاد وزارت برای پرسپولیس سرپرست می‌گذارد. تنها راه همین است؛ انتخاب فردی که حق امضا داشته باشد و بتواند از سازمان لیگ بودجه بگیرد. این اتفاق به نظرم رخ می‌دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)