پرسپولیس نیوز : سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دنبال این هستیم تا میزبانی خوبی از آذری‌زبان‌ها داشته باشیم چون می‌دانیم تیم دوم همه تبریزی‌ها پرسپولیس است.

محمد پنجعلی در خصوص مسئله حضور هواداران تراکتورسازی در بازی روز جمعه این تیم با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: خوشحال می‌شوم که هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند. ما به دنبال این هستیم تا میزبانی خوبی از آذری‌زبان‌ها داشته باشیم. می‌دانیم تیم دوم همه تبریزی‌ها پرسپولیس است اما باید شرایط در ورزشگاه طوری باشد که تماشاگران دو تیم نزدیک هم ننشینند تا خدای ناکرده اتفاق بدی رخ ندهد و همه شاهد یک بازی زیبا از هر دو تیم باشند.

وی درباره احتمال پخش موسیقی آذری در ورزشگاه آزادی خاطرنشان کرد: من یکی از طرفداران موسیقی آذری و رحیم شهریاری خواننده آذری‌زبان هستم. اگر چنین شرایطی پیش بیاید که هواداران را خوشحال کند، مشکلی با آن نخواهیم داشت.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که پیشنهادش برای چگونگی حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی چیست، گفت: من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم و فقط می‌گویم هرچه سازمان لیگ بگوید مورد قبول ما است. حتی اگر بعد از حضور هواداران پرسپولیس در ورزشگاه جا بود ایرادی ندارد هواداران تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند.

پنجعلی در مورد اینکه آیا مصدومان پرسپولیس به بازی با تراکتورسازی می‌رسند، عنوان کرد: شاید علی‌عسگر و دغاغله به بازی برسند اما هادی نوروزی همچنان شرایط بازی کردن را ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)