مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت : حتی اگر پرسپولیس با شرایط کنونی قهرمان لیگ برتر شود باز هم بازنده است.

محمد پنجعلي افزود: بايد به سرعت از تيم داري به سمت باشگاه داري حرکت کنيم بايد تکليف فوتبال ما روشن شود اگر حرفه اي هستيم بايد حرفه اي فکر کنيم ولي من هيچ تفاوتي در فوتبالمان نسبت به گذشته نمي بينم، در باشگاه پرسپوليس نيز تاکنون چند مدير روي کار آمدند و رفتند و اين موضوع هيچ تناسبی با فوتبال حرفه اي ندارد.

وي ادامه داد: کادر  فني يک تيم بايد به وسیله کميته فني انتخاب شود که تيم پرسپوليس حتي کميته فني ندارد و انصاري فرد به همراه آخوندي و فرخزادي که هيچ سابقه اي در امر فوتبال ندارند تيم را مي بندند و کادر فني انتخاب مي کنند انتخاب کادر فني به عهده افراد فني و بزرگ است واين موضوع در همه جاي دنيا مرسوم است و يک نفر هيچگاه به تنهايي تصميم گيري نمي کند.

وي افزود: مگر مي شود زماني که هنوز سرمربي تيم انتخاب نشده بازيکن انتخاب کرد، سرمربي بايد نسبت به بازيکن شناخت داشته باشد و توانايي هاي او را بداند نسبت به نقاط ضعف و قوت تيم آگاه باشد و سپس بازيکن انتخاب کند در پرسپولبيس اين مسائل را مديريت تيم برعهده گرفته و حتي براي تيم داري اردوي ترکيه را نيز تدارک ديده که به نظر من قبل از انتخاب سرمربي اين کار بسيار اشتباهي است.

وي تصريح کرد: حضور مربي و بازيکن خارجي در تيم ها به نفع فوتبال ما نيست ما خودمان به کشورهاي ديگر بازيکن صادر مي کنيم آن گاه مي روند و بازيکنان درجه دو و سه خارجي را که هيچ گونه بازدهي ندارد با قيمت هاي زياد به تيم مي آورند و پول بيت المال را مي دهند به دي کارموها و وينگادا که مي خورند و مي روند.

پنجعلي بيان کرد: واقعاً خنده دار  است ما هزينه بسياري صرف مي کنيم و مربي خارجي مي آوريم در حالي که امکانات اوليه براي تمرين نداريم و بايد دنبال پيدا کردن زمين براي تمرين باشيم چرا که بايد پول بيت المال را که بايد صرف پيشرفت ورزش شود به راحتي هدر مي دهيم در حالي که مربيان خارجي هيچ بازدهي براي ما ندارند.

وي خاطرنشان کرد: حتي اگر پرسپوليس قهرمان شود باز هم بي فايده است بايد در اين تيم کار اساسي کنيم و به فکر حل مشکلات زيرساختي در ان باشيم و اين تيم و در مجموع فوتبال بايد به بخش خصوصي واگذار شود و با ساخت استاديوم و هزينه در فوتبال پايه پيشرفت اين ورزش پرطرفدار در کشورمان را شاهد باشيم و پيروزي واقعي ما آن زمان است.

وي خاطرنشان کرد: ما محتاج مربيان خارجي نيستيم، علي پروين بيشترين تعداد قهرماني با پرسپوليس را دارد آن وقت پول بيت المال را تيم هاي دولتي خرج استخدام مربيان خارجي مي کنند و هيچ توجهي به زيرساخت ها و فوتبال پايه نمي شود و اين موضوع سبب مي شود تا فوتبال ما از ساير کشورهاي منطقه مثل عربستان که در تهران ما را برد عقب بيافتد به نظر من علي دايي و افشين قطبي در تيم ملي مقصر نيستند و مشکل فوتبال ما ريشه اي است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)