خبرگزاری پرسپولیس : کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تراکتورسازی اگر همین روند را ادامه بدهد امسال می تواند قهرمان شود!

محمد پنجعلی اظهار داشت: پرسپولیس در دیدار مقابل تراکتورسازی اصلا خوب بازی نکرده و در مقابل حریف خیلی خوب کار کرد تراکتورسازی اگر همین طور ادامه بدهد امسال میتواند قهرمان شود چون تیم بسیار خوبی است و در حمله و دفاع کاملا بی نقص پرسرعت و کم اشتباه بودند اما پرسپولیس یک تیم بی برنامه و بی هدف بود.

وی افزود: پرسپولیس در نیم فصل اول نتایج خوبی نگرفت و حرکت رو به رشدی نداشته است قبلا هم گفته بودم که مدیران باشگاه به فکر تیم باشند و تعارف را کنار بگذارند و یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی تیم اعلام کنند تا یک شوک به پرسپولیس وارد شود پرسپولیس در شرایط بسیار بدی قرار دارد و به یک شوک نیاز دارد تا این وضعیت خارج شود.

کاپيتان سابق تيم فوتبال پرسپوليس در ادامه گفت: می گویند قرارداد سنگین ژوزه یکی از مشکلات باشگاه برای برکناری او است اما او چه روی نیمکت باشد و چه نباشد این پول را می گیرد به نظر من مدیران پرسپولیس باید از این پول بگذرند و تغییرات ایجاد کنند اگر قرار باشد به خاطر پول ژوزه را نگه دارند پرسپولیس همه جوره ضرر می کند چون هم پول می دهد و هم نتیجه نمی گیرد.

وی تصريح کرد: پرسپولیس باید در کادر فنی اش تغییر ایجاد کند تا از بن بست خارج شود چون ژوزه تاثیری روی تیم نداشت و تغییری در کار گروهی و نتیجه گیری تیم نمی بینیم متاسفانه سرمربی پرسپولیس خیلی هم آماتور عمل می کند چون همه تقصیرات را گردن بازیکنان تیم می اندازد.

پنجعلي اظهار داشت: پرسپولیس این همه بازیکن ملی پوش دارد و ژوزه می گوید بازیکنان تیمش کوچک هستند مگر می شود بازیکن ملی پوش کوچک باشد ژوزه چرا بهانه می آورد یک زمان تقصیرات را گردن کریمی می انداخت الان که علی کریمی نه در تیم ملی است و نه در پرسپولیس پس چرا نه تیم ملی نتیجه می گیرد و نه پرسپولیس مربی حرفه ای هیچ وقت تقصیر را گردن بازیکن نمی اندازد.

وی افزود: رویانیان هم اعلام کرده که یک سری از بازیکنان پرسپولیس در حد این تیم نیستند اما خود رویانیان این بازیکنان را گرفته است متاسفانه حرف و عمل آنها با هم مغایرت دارد چون رویانیان خودش تیم را بسته و حالا می گوید بعضی از این بازیکنان در حد پرسپولیس نیستند.

وی در ادامه گفت: ایمون زاید از پرسپولیس جدا شد هر چند بازی زیادی از او ندیدیم اما به عنوان یک پرسپولیسی شخصا از او به خاطر سه گلی که به استقلال زد تشکر می کنم در پرسپولیس زیاد به زاید بازی نرسید اما در دربی برگشت سال گذشته کار ارزشمند فراموش نشدنی و تاریخی انجام داد.

پنجعلی در پایان گفت: به آینده پرسپولیس با ژوزه اصلا خوش بین نیستم چون فکر می کنم همین الان هم دیر شده است ما هیچ تغییری در پرسپولیس با ژوزه ندیده ایم و آینده روشنی در انتظار تیم نیست.

قبلا هم گفته بودم که کادر فنی پرسپولیس نیاز به تغییرات دارد و الان هم می گوید که حضور ژوزه درپرسپولیس و ادامه کارش با این تیم فایده ای ندارد پرسپولیس در این شرایط به شوک نیاز دارد چون این کار از نظر روانی روی تیم تاثیر دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)