مرجع خبری پرسپولیس : محمد پنجعلی عضو کمیته فنی باشگاه پرسپولیس معتقد است که این تیم همواره پتانسیل قهرمانی را دارد اگر از حاشیه‌ها دور باشد و بتواند در آرامش کارش را دنبال کند.


* روند یارگیری پرسپولیس باعث نگرانی هواداران تیم شده است، در این رابطه صحبت می‌کنید؟


– باشگاه در حال مذاکره با بازیکنان مد نظر کادر فنی است و طبیعی است که نام گزینه‌هایی که داریم، مطرح نشود چون بازارگرمی می‌شود و قیمتها به شکل کاذب بالا می‌رود و این مسأله به نفع باشگاه نیست. دست روی هر بازیکنی می‌گذاریم قیمتش به شدت بالا می‌رود. قرار است در سکوت بازیکن جذب کنیم اما هواداران نگران نباشند چون تا الان 2 خرید خیلی خوب داشته‌ایم.


* یعنی پرسپولیس امسال می‌تواند انتظارات را برآورده کند؟

– باید به تیم کمک کرد به نظر من اگر تیم به سمت حاشیه نرود نتیجه می‌گیرد. پرسپولیس همیشه پتانسیل مدعی بودن را دارد اما همیشه مسائل حاشیه‌ای هست همانطور که پارسال هم به سمت حاشیه رفت. اگر مدیریت و کادر فنی حاشیه‌ها را جمع کنند پرسپولیس امسال مدعی است. تماشاگران هم باید به تیم کمک کنند تا حاشیه‌ها خنثی شوند.


* حمید استیلی می‌تواند از پس این حاشیه‌ها برآید؟

– اگر تنها باشد، نمی‌تواند. نه تنها حمید بلکه هیچکس به تنهایی نمی‌تواند حاشیه‌ها را کنترل کند. در درجه اول تماشاگران خیلی مهم هستند که باید از تیم حمایت کنند. حمایت مدیریت از کادر فنی هم خیلی اهمیت دارد.


* البته علی دایی فصل گذشته تنها بود و از پس حاشیه‌ها برآمد و قهرمان جام حذفی شد؟

– نه، خود آقای دایی هم چقدر درگیر بود؟ بیشتر فکر دایی درگیر حاشیه بود و به همین دلیل دیدید که پرسپولیس در لیگ چه کار کرد. باوجود حاشیه صددرصد نمی‌توان موفق بود و کار خیلی سخت می‌شود. مربی اگر مدام درگیر حاشیه باشد نمی‌تواند کار کند. دایی کار بزرگی کرد که جام حذفی را برد. برای پرسپولیس فقط حاشیه مشکل‌ساز می‌شود و نباید انتظار داشت که کادر فنی دنبال جمع کردن حاشیه باشد. مربی فقط باید به کار فنی بپردازد. کجای دنیا مربی درگیر حاشیه است؟ آنها فقط به مسائل فنی فکر می‌کنند و راحت هستند چون هم پول دارند و هم این مشکلات حاشیه‌ای را ندارند. انتظارات از پرسپولیس بالا است چون هواداران زیادی دارد. علی دایی خیلی زحمت کشید و کار بزرگی انجام داد که جام حذفی را گرفت و اگر انرژی‌اش صرف حاشیه نمی‌شد قهرمان لیگ هم می‌شد.


* پس چرا علی دایی که چنین کار بزرگی انجام داده بود، حفظ نشد؟

– حفظ شد. ما دایی را انتخاب کردیم و خودش نیامد. قبل از اعلام رأی خودم با ایشان صحبت کردم و گفت می‌آیم اما نمی‌دانم چه اتفاقی در ادامه افتاد البته دایی یکسری دلایلی داشت که به آنها احترام می‌گذارم. من معتقدم دایی باید می‌آمد و کارش را شروع می‌کرد. دایی حقش بود که در پرسپولیس بماند هر چند در لیگ نتیجه نگرفته بود اما در جام حذفی قهرمان شد. ما به حق به دایی رأی دادیم و شاید هیچکس انتظار نداشت ما به دایی رأی بدهیم اما حق دایی بود سرمربی پرسپولیس باشد و ما هم به همین دلیل به ایشان رأی دادیم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)