خبرگزاری پرسپولیس : این روزها تکاپوی پرسپولیسی ها برای جذب بازیکنان خارجی نسبت به استقلال بیشتر است، آپیا و کارنی ملی پوشان غنایی و استرالیایی خارجی های مدنظر سرخپوشان هستند.

 ملی پوش غنایی مورد پسند ژوزه سرمربی پرسپولیس قرار نگرفت و وضعیت کارنی هم تا چند روز دیگر مشخص می شود. علاوه بر این بازیکنان مدیر برنامه های هلپ و کودیانسن مهاجمان سابق بارسلونا هم به مسئولان پرسپولیس پیشنهاد دادند که این دو مهاجم هم حاضرند به سرخپوشان بپیوندند.

براساس این موضوع پیشکسوتان پرسپولیسی دیدگاهشان را در مورد حضور بازیکنان خارجی مطرح کردند.

محمد پنجعلی پیشکسوت پرسپولیسگفت: به نظرم مشکل پرسپولیس بازیکن نیست بلکه ساختار و مدیریت ضعیف باعث مشکلات اساسی فوتبالمان از جمله تیم پرسپولیس شده است.

پنجعلی در ادامه اظهار داشت: بازیکنان و مربیان خارجی زیادی وارد کشورمان شدند اما آنها نتوانستند برای فوتبالمان تاثیر مثبتی داشته باشند.

پیشکسوت پرسپولیس بیان کرد: مسئولان فوتبال با آوردن بازیکن و مربی خارجی قصد داشتند شرایط و جو فوتبالمان را درست کنند اما هر چه می گذرد تیم های لیگ برتر و تیم های ملی کشورمان ضعیف تر می شوند.

وی درباره راهکارش برای بهبود وضعیت فوتبال بیان کرد اگرمسئولان فوتبال می خواهند فوتبالمان حرفه ای شود باید مقدمات خصوصی سازی باشگاهها را فراهم کنند آوردن بازیکن خارجی راهکار قطعی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: کی روش معروفترین مربی خارجی است که به ایران آمده اما همین مربی پرتغالی هم نتوانسته تاثیر مثبتی بر فوتبال ما بگذارد این امر نشان می دهد که مشکل فوتبال ما بازیکن و مربی نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)