پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از تماس علی دایی با محسن مسلمان و پیام صادقیان خبر داد و گفت: این دو بازیکن با خواست کادر فنی اردوی تیم فوتبال زیر 22 سال را به زودی ترک می‌کنند و به تهران بر می‌گردند.

بزرگترین دغدغه تیم فوتبال پرسپولیس این روزها حضور محسن مسلمان و پیام صادقیان دو بازیکن جوان سرخپوشان در اردوی تیم زیر 22 سال ایران است. در حالی که این دو بازیکن با تیم زیر 22 سال در اردوی کیش حضور دارند و خود را برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند، محمد پنجعلی مدیر تیم پرسپولیس می‌گوید علی دایی در تماسی با صادقیان و مسلمان خواستار بازگشت آنها به اردوی پرسپولیس شده است.

پنجعلی در این خصوص اظهار داشت: پرسپولیس در شرایطی نیست که به تیم امید بازیکن بدهد. در هیچ کجای دنیا باشگاه‌ها الزامی ندارند که به تیم امید خود بازیکن بدهند. نه اینکه ما بخواهیم از قانون تخطی کنیم چون این اتفاق در هیچ جای دنیا رخ نمی‌دهد.

وی افزود: تیم پرسپولیس در شرایط خاصی قرار دارد. مسلمان و صادقیان دو بازیکن کلیدی ما هستند و نبود آنها به تیم ضربه می‌زند. به همین خاطر علی دایی با آنها تماس گرفت و خواست که در اسرع وقت به تهران و تمرین پرسپولیس برگردند.

مدیر تیم پرسپولیس با بیان اینکه بازگشت صادقیان و مسلمان ظرف روزهای گذشته و قبل از بازی با نفت اتفاق می‌افتد، گفت: حضور این دو بازیکن در تمرین پرسپولیس قطعی است. آنها به پرسپولیس تعهد دارند و به خاطر اینکه انتظارات از پرسپولیس بالاست، نمی‌شود با احساس هواداران بازی کرد.

پنجعلی در پاسخ به این سئوال که "آیا دایی با منصوریان هم صحبت کرده است یا خیر"؟، گفت: در جریان این موضوع نیستم و نمی‌دانم کادر فنی تیم زیر 22 سال چه برنامه‌ای دارد.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)