مرجع خبری پرسپولیس : مدافع سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به گواه کارشناسان پرسپولیس مقابل ذوب آهن فراتر از حد انتظار ظاهر شد.

 

به گزارش مرجع خبری ، مدافع اسبق پرسپولیس و عضو کمیته فنی این باشگاه گفت: با هر کار‌شناسی که صحبت می‌کردم می‌گفت هرگز انتظار نداشته است که پرسپولیس اینطوری بازی کند.

محمد پنجعلی افزود: ضعف ذوب آهن به خاطر ارائه فوتبال زیبای پرسپولیس بوده است و گرنه ذوب آهن همانند سابق فوتبال روان و تماشاگر پسند ارائه کرده است.

 

 

وی اضافه کرد: حمایت تماشاگران داخل ورزشگاه نیز در ارائه این بازی کاملا موثر بوده است وجا دارد از تشویق‌های بی‌امان این علاقمندان صمیمانه قدردانی کنم.

 

عضو کمیته فنی پرسپولیس اظهار داشت: هر چقدر که حمایت از این تیم همه جانبه و جدی باشد به‌‌ همان اندازه تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند در نتیجه گیری نیز موفق عمل کند.

 

مدافع اسبق تیم ملی ادامه داد: پرسپولیس این روز‌ها چشم نواز بازی می‌کند و استارت آن نیز از بازی با ذوب آهن زده شد و یقین داشته باشید این روند تا انتها پیگیری خواهد شد.

 

محمد پنجعلی در پایان گفتگوی خود و در خصوص نحوه داوری و بازی پرسپولیس و ذوب آهن گفت: همه دیدند که در این بازی پرسپولیس مورد ظلم قرار گرفت و در حق این تيم اجحاف شد و ما نیز به‌‌ همان قانون نانوشته پایبندیم و می‌گوییم اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است ولی نباید این اشتباهات به پیکره یک تیم آسیب وارد کند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)