مرجع خبری پرسپولیس : پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال طی روزهای گذشته پیش بینی های خود را از داربی 69 بیان کرده اند. محمد پنجعلی و بیژن ذولفقارنسب از این جمله هستند:

 

محمد پنجعلي در مورد دربي 69 اظهار داشت: دربي فقط هيجان دارد و به همين دليل اين بازي هيچگاه از لحاظ فني در سطح بالايي قرار نداشته و بازي خوبي از آب در نمي‌آيد. شرايط پرسپوليس بهتر است، چون توقع از اين تيم كمتر است و مي‌تواند در دربي بدون ترس فشار لازم را به حريف بياورد. پرسپوليس پتانسيل برتري در اين ديدار را دارد، البته دايي هم به خاطر تجربه‌اش در اين مسابقه هرگز نمي‌بازد، ضمن اينكه شرايط استقلال هم خوب است.

پنجعلي در مورد پيش‌بيني‌اش از نتيجه دربي 69 گفت: به نظرم پرسپوليس با اختلاف يك گل برنده مي‌شود.

  

 وي در مورد دفاع 2 تيم و اين مورد كه هر كدام از آنها در اين مسابقه يك مدافع محروم دارند، تصريح كرد: در مجموع دفاع پرسپوليس امسال كم اشتباه بوده است، اما چون اين تيم دائم حمله مي كند، در ضدحمله‌ها دروازه‌اش زياد تهديد شده و آسيب‌پذير است.

كاپيتان سابق پرسپوليس در مورد خاطراتش از دربي خاطرنشان كرد: زماني كه شاهرخ بياني به پرسپوليس پيوسته بود، استقلال را 3 بر صفر شكست داديم كه بهترين خاطره‌ام از اين مسابقه است.

 

ذولفقارنسب: کفه ترازو به سود پرسپولیس سنگین تر است

كارشناس فوتبال كشورمان گفت: تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس شرايط يكساني دارند اما كفه ترازو در آستانه شهرآورد تهران به سود سرخپوشان تهراني سنگين تر است.

فكر مي‌كنم اين بازي نيز همچون بازي‌هاي گذشته سرخابي‌ها باشد چرا كه در چند وقت گذشته تغيير و تحولي در فوتبال ايران نداشتيم كه بخواهيم از اين دو تيم انتظار ويژه‌اي داشته باشيم.

 

وي ادامه داد: متاسفانه مشكلي كه در فوتبال ايران وجود دارد به تيم‌هاي باشگاهي نيز سرايت مي‌كند. به نظر من فوتبال ايران نامطمئن عمل مي‌كند، يك روز شاهد نتايج درخشان هستيم و روز ديگر بايد شكست‌هايي را متحمل شويم كه دور از تصور عقلاني و منطقي است و براي همين نمي‌توانيم نتيجه اين بازي را پيش بيني كنيم.

 

كارشناس فوتبال كشورمان تاكيد كرد: تصور مي‌كردم پس از چند هفته بازي و تعطيلي كه بعد از آن به وجود آمد، تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس از زمان به وجود آمده نهايت استفاده را خواهند برد و نقاط ضعف خود را به قوت تبديل مي كنند، اما چيزي كه در اين هفته از دو تيم ديدم انتظارات را برآورده نكرد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)