آینده این پرسپولیس خوب نیست

مرجع خبری پرسپولیس : کاپیتان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه کادر فنی این ‌تیم باید ضعف‌های مشهود را برطرف کند،گفت: آینده این پرسپولیس خوب نیست.

 

محمد پنجعلی در مورد دلایل شکست این تیم برابر سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: پرسپولیس در این دیدار ضعف‌های مشهودی داشت، سرعت پائین تیم، اشتباهات زیاد فردی و تیمی، نداشتن تمرکز کافی، حمله پرتعداد و در نهایت حمایت نکردن کامل در زمان دفاع از مشکلات پرسپولیس بود که باید کادر فنی برای حل آن چاره‌ اندیشی کند.

 

وی با بیان اینکه پرسپولیس در این بازی “تیم” نبود، افزود: در چنین مسابقاتی آفساید گیری ریسک بسیار بزرگی است زیرا در خیلی از مواقع مهاجمان می‌توانند از تله آفساید فرار کرده و به تیم ضربه بزنند، اتفاقی که در بازی با سپاهان بارها رخ داد.

 

شاید این تاکتیک در مواردی مفید باشد اما استفاده فراوان از آن، فضای بسیار خوبی را برای گلزنی در اختیار تیم مقابل قرار می‌دهد.

 

مدافع پیشین تیم ملی کشورمان در مورد خط دفاعی پرسپولیس اضافه کرد: دفاع یعنی دفاع تیمی، مشکل پرسپولیس این بود که در دفاع تیمی بسیار ضعیف عملکرد و موقعیت‌های خوبی را در اختیار بازیکنان و مهاجمان سپاهان قرار داد. البته اعتقاد دارم در این بازی همه چیز دست به دست هم داد تا پرسپولیس نتواند به نتیجه خوبی دست یابد.

 

پنجعلی با بیان اینکه تعویض زمانی خوب است که بتواند ضعف‌ها را بپوشاند اما تعویض‌های پرسپولیس در این دیدار کارساز نبود، تاکید کرد: سپاهان توانایی و استحقاق پیروزی با چنین نتیجه ای را نداشت زیرا در روز بسیار بد پرسپولیس آنها توانستند 4 مرتبه دروازه این تیم را باز کنند. این شکست جزو اتفاقات فوتبالی بود و در روزی که بازی پرسپولیس گیر کرد، سپاهان به این برد دست یافت.

 

وی اشتباهات داوری در این شکست را دخیل دانست و اضافه کرد: داور می‌توانست بهتر قضاوت کند. در این وضعیت کادرفنی پرسپولیس می‌تواند با یک ریکاوری روحی، تیم را به شرایط عادی باز گردانده و شرایط را برای موفقیت‌های آینده این تیم فراهم کند.

 

مدافع پیشین تیم ملی کشورمان و پرسپولیس با اشاره به اینکه ستاره‌ها می‌توانند عیار یک تیم را بالاتر ببرند اما صرفا داشتن ستاره عامل موفقیت نیست، در پایان گفت: این پرسپولیس آینده خوبی ندارد زیرا نتوانسته عملکردی شایسته نام و اعتبار از خود ارائه دهد. البته با چند تغییر می‌توان شرایط پرسپولیس را به بهترین شکل تغییر داد تا در آینده این تیم بتواند همانند مدعیان در مسابقات به میدان برود.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)