مرجع خبری پرسپولیس : محمد پنجعلي مي‌گويد دنيزلي بايد زودتر از اين‌ها سرمربي پرسپوليس مي‌شد.

عضو پيشين كميته فني تيم فوتبال پرسپوليس درباره آمدن دنيزلي به اين تيم و اين موضوع كه پرسپوليس مي‌تواند با اين مربي در نيم فصل دوم موفق باشد يا نه گفت: آمدن دنيزلي كمي دير اتفاق افتاد و او در حال حاضر كار سختي در پيش دارد اما فكر مي‌كنم پرسپوليس مي‌تواند به روزهاي خوبش بازگردد در صورتي كه يك شوك واقعي به اين تيم داده شود.

وي ادامه داد: مشكلات پرسپوليس در نيم فصل اول بيشتر به خاطر حاشيه‌ها بود چرا كه به نظر من در اين فصل بازيكنان بسيار خوبي در اين تيم حضور دارند و اگر اين وضعيت براي پرسپوليس به وجود نمي‌آمد، در حال حاضر آن‌ها مدعي قهرماني بودند اما پس از اينكه آن حاشيه‌ها براي پرسپوليس به وجود آمد، اين تيم حتي 50 درصد توانايي‌اش را نتوانست ارائه دهد.

پنجعلي درباره پيوستن مهدي مهدوي كيا به پرسپوليس و مشكلاتي كه در اين ميان به وجود آمده گفت: فكر مي‌كنم رويانيان و ديگر مسئولان باشگاه پرسپوليس بايد اجازه مي‌دادند كه سرمربي تيم انتخاب شود و بعد از آن با مهدوي كيا يا بازيكناني ديگر مذاكره مي‌كردند. به هر حال پرسپوليس تيم بزرگي است و وقتي يك بازيكن از پرسپوليس پيشنهاد داشته باشد، به احتمال زياد ساير پيشنهادهايش را رد مي‌كند. احتمالا مهدوي كيا هم به خاطر مذاكره رويانيان با او از علاقه‌اش براي بازگشت به پرسپوليس صحبت كرده بود اما من شنيده‌ام روز گذشته دنيزلي با آمدن مهدوي كيا مخالفت كرده و اين اصلا اتفاق خوبي نيست.

وي افزود: اين موضوع براي همه صادق است. ابتدا مربي بايد انتخاب شود و سر تمرين‌ها باشد و ببيند كه چه بازيكناني در اختيار دارد. مهدوي كيا بازيكن بزرگي بوده و هست و مي‌تواند براي هر تيمي مفيد باشد اما استفاده از او باز هم به اعتقاد مربي بازمي‌گردد.

عضو پيشين هيات مديره باشگاه پرسپوليس كه پس از يكي، دو ماه كار در اين باشگاه از اين سمت استعفا داد، درباره پذيرش استعفايش گفت: من ديگر استعفا دادم و دوست ندارم در اين شرايط براي پرسپوليس كار كنم. با اين فضا زياد موافق نيستم چرا كه نمي‌توانم تاثير زيادي در آن داشته باشم. با اين حال در آن زمان وقتي ديدم پرسپوليس شرايط خوبي ندارد كمك كردم. همان زمان اعلام كردم كه تيم به بن‌بست رسيده و احتياج به شوك دارد اما نه تنها به حرف من توجهي نكردند بلكه با من برخورد هم كردند. پرسپوليس تيمي نبود كه به اين راحتي ببازد بخصوص جلوي استقلال. اما شوكي كه بايد به پرسپوليس وارد نشد و اوضاع اين گونه شد. من پس از آن اتفاقات، استعفايم را به شخص وزير ورزش دادم و ديگر نمي‌دانم كه آيا او با استعفاي من موافقت كرده يا نه.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)