مرجع خبری پرسپولیس : عضو سابق هيات مديره پرسپوليس تاكيد كرد كه مصطفي دنيزلي مي تواند با شكست استقلال در داربي پايتخت اين تيم را احيا كند.

 

پيشكسوت 57 ساله باشگاه پرسپوليس كه خود سابقه كاپيتاني در اين تيم را دارد، چندي پيش در حالي كه پرسپوليس روزهاي آشفته اي را با حميد استيلي سپري مي كرد از حضور در هيئت مديره اين باشگاه استعفا داد تا مخالفت خود با سياست هاي رويانيان را نشان داده باشد.

 

محمد پنجعلي كه با ديدن بازي پرسپوليس مقابل ذوب آهن، نسبت به آينده اين تيم اميدوار شده، شانس پرسپوليس براي پيروزي در بازي دربي را بيشتر از گذشته مي داند و معتقد است در صورتي كه پرسپوليس، استقلال را در بازي روز پنجشنبه شكست دهد، مي تواند در ادامه ليگ به روندي مطلوب برسد.

 

او همچنين معتقد است كه باشگاه پرسپوليس براي تغيير در كادر فني دير اقدام كرده و اگر اين تغييرات زودتر صورت مي گرفت، اكنون روند بهتري داشت. به بهانه ي وضعيت پرسپوليس و بازي دربي، گفت و گويي را با اين پيشكسوت فوتبال كشورمان انجام داده ايم كه در زير مي خوانيد:

 

در مورد بازي پرسپوليس با ذوب آهن صحبت كنيد؟
پرسپوليس در اين ديدار بازي خوب و قابل قبولي را از خود به نمايش گذاشت و بيشتر زمان بازي، توپ و ميدان را در اختيار داشت. من معتقدم كه دنيزلي و شاگردانش مي توانستند برنده اين دار باشند كه متاسفانه شانس با آنها يار نبود.

 

اما در نهايت بازي مساوي شد؟
گذشته از نتيجه پرسپوليس خوب كار كرد و من فكر مي كنم اگه دربي هم به همين صورت بازي كند، استقلال را شكست خواهد داد.

 

اما استقلال در صدر جدول قرار دارد و تراكتورسازي را در خانه 2 برصفر شكست داد؟
بازي استقلال و تراكتور حرف و حديث زيادي داشت و اشتباهات داوري هم بي تاثير در رخداد اين نتيجه نبود. هرچند كه استقلال تيم بزرگي است و در هر شرايطي آمادگي هم كه باشد باز هم استقلال است.

 

پيش بيني شما از نتيجه بازي دربي چيست؟
من فكر مي كنم كه پرسپوليس قدرت شكست اين استقلال را دارد و اگر مانند بازي مقابل ذوب آهن بازي كند استقلال را خواهد برد.

 

فكر مي كنيد پرسپوليس تاكنون با دنيزلي نتايج خوبي گرفته است؟
دنيزلي يكي از گزينه هاي خوب براي مربيگري در پرسپوليس بود و نسبت به مشكلاتي كه در اين تيم وجود دارد نتايج بدي هم نگرفته.

 

اما فراموش نكنيد كه پرسپوليس در 6 بازي اخير خود فقط 7 امتياز كسب كرده است.
نمي توان توقع داشت كه دنيزلي در چند هفته به كلي پرسپوليس را متحول كند و بايد به او زمان داده شود تا پرسپوليس به روزهاي اوج خود باز گردد.

 

دليل نتايج ضعيف پرسپوليس در اين فصل از مسابقات را درچه مي بينيد؟
من فكر مي كنم مديران پرسپوليس براي تغيير در كادر فني دير اقدام كردند. آنها زماني تصميم به ايجاد تغييرات در راس كادر فني خود گرفتند كه بازيكنان اين تيم به واسطه باخت هاي پياپي و نتايج نامطلوب بي انگيزه و بي رمق شده بودند.

 

آيا فكر نمي كنيد پرسپوليس متكي به تك ستاره هايي همچون علي كريمي است؟
پرسپوليس بازيكناني در اختيار دارد كه جزو بازيكنان كارساز ديگر تيم ها بوده اند و در هر باشگاهي كه حضور داشتند جزو ستاره ها بودند. اما مشاهده مي كنيم كه همين بازيكنان در حال حاضر افت كرده اند و توان ارايه توانايي هاي خود را ندارند. به طور مثال اولادي كه همواره بازيكن تاثيرگذاري براي تيم‌هاي خود بوده، در اين فصل از مسابقات كمكي به پرسپوليس نكرده است. باز هم مي گويم اگر پرسپوليس دربي را ببرد، بسياري از مشكلات اين تيم حل مي شود.

 

گفت‌و گو: شهاب اميريان

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)