مرجع خبری پرسپولیس : امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با غیرت و تعصب خود با حمایت هواداران الهلال را شکست دهند تا انشاءالله با کسب ۳ امتیاز در این دیدار بتوانند به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کنند.

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در خصوص افت این تیم در چند مسابقه اخیر لیگ بر‌تر گفت:

 

نمی‌دانم دلیلش چیست اما پرسپولیس دوباره اسیر حاشیه شده و معتقدم در این شرایط بازیکنان، کادر فنی باید بیشتر تمرکز خود را روی بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بگذارند.

 

محمد پنجعلی با بین مطلب فوق افزود: در این بین وظیفه مدیریت باشگاه هم این است که حاشیه‌های پیرامون تیم را کنترل و سعی کند نگذارد کوچک‌ترین موضوعی باعث ایجاد حاشیه شود چراکه حاشیه به پرسپولیس ضربه می‌زند، شک نکنید. پرسپولیس در لیگ بر‌تر شانسی برای قهرمانی و حتی کسب لیگ قهرمانان آسیا ندارد، حالا نباید شرایط به‌گونه‌ای پیش برود که در آسیا هم به مشکل بربخوریم. مصطفی دنیزلی هم به عنوان مربی حرفه‌ای به پرسپولیس آمده و با مسائلی که در فوتبال ما وجود دارد زیاد آشنا نیست به همین دلیل اگر به همین روال پیش برویم تمرکز او به هم می‌ریزد و در چنین شرایطی تیم لطمه می‌خورد.

 

وی افزود: اینکه در فوتبال تیمی در مقطعی با مسائل حاشیه‌ای روبرو شود در همه جای دنیا طبیعی است. حتی در کشورهای صاحب‌نام مانند اسپانیا و ایتالیا نیز چنین مسایلی دیده می‌شود و اخبار آن را از طریق رسانه‌ها می‌شنویم اما مساله‌ای که وجود دارد اینکه این اخبار در این کشور‌ها زود فروکش می‌کند اما در ایران اینطور نیست و موضوع را همین‌طور کش می‌دهند. به طور مثال در قضیه اختلاف علی کریمی با مصطفی دنیزلی احتمالا یک اختلاف‌نظر و سلیقه به وجود آمده من دقیقا از این موضوع مطلع نیستم و فقط در رسانه‌ها مطالبی را در این ارتباط خوانده‌ام. انشاءالله که این اختلاف در حد حرف بوده باشد، چراکه مردم از پرسپولیس انتظار دارند، به ویژه امسال که در لیگ بر‌تر در حد توان ظاهر نشده‌اند و همگان انتظار دارند در لیگ قهرمانان آسیا عنوان شایسته‌ای به دست بیاورند.

 

پنجعلی تاکید کرد: مشکل دیگری که این‌روز‌ها در نوک پیکان منتقدان تیم پرسپولیس قرار گرفته قضیه معمارزاده و عملکرد ضعیف او در درون دروازه سرخپوشان است اما به نظرم پرسپولیس در همه نقاط زمین مشکل دارد همان‌طور که گل‌های خیلی بدی می‌خورند در گلزنی هم بسیار بد عمل کرده‌اند و این عملکرد ضعیف همگی نشات گرفته از مسائل حاشیه‌ای است.

 

وی افزود: البته بعد از آنکه در‌‌ همان اوایل فصل فاصله امتیازی پرسپولیس با تیم‌های صدرنشین زیاد شده، بازیکنان این تیم روحیه خود را از دست دادند. در آن مقطع باید زود‌تر مربی تیم را تغییر می‌دادند تا شوک لازم به تیم وارد شود. اما این کار به موقع صورت نگرفت تا در ‌‌نهایت فاصله امتیازات زیاد شود با این حال باید همه تلاش کنند پرسپولیس حداقل در آسیا نتایج لازم را کسب کند چراکه بازی‌های سختی با تیم‌های عربی و هم تیم‌های خاور دور در انتظار این تیم است. در این شرایط فقط آرامش میتواند به پرسپولیس کمک کند.

 

این پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: خوشبختانه رویانیان به عنوان مدیرعامل باشگاه زحمت خود را می‌کشد تا تیم به هارمونی لازم نزدیک شود. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس با غیرت و تعصب خود با حمایت هواداران تیم الهلال را در ورزشگاه آزادی شکست دهند تا انشاءالله با کسب ۳ امتیاز در این دیدار بتوانند به عنوان تیم نخست از گروه خود صعود کنند و این مسئله باعث می‌شود. پرسپولیس دوباره به شرایط همیشگی‌ خود بازگردد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)