پرسپولیس نیوز : مدیر تیم پرسپولیس گفت: در  نشست مدیران پرسپولیس و سپاهان همه سو تفاهم ها و مشکلات میان دو باشگاه برطرف شد.

محمد پنجعلی درباره شکست تیم پرسپولیس در بازی دوستانه مقابل سایپا عنوان کرد: از زمانیکه ما بازی می کردیم تا امروز بازی های تدارکاتی برای شناخت نقاط ضعف و قوت تیم برگزار می شود. بالاخره تیم ها باید در چنین مسابقاتی فرصت پیدا کنند تا بدانند در چه شرایطی هستند. در مسابقه اخیر هم ،کادر فنی تیم را در دو گروه وارد زمین کرد و جابجایی زیادی داشت تا به بهترین وضعیت برسد.

وی ادامه داد: هواداران نگران نباشند. من از نزدیک اوضاع را رصد می کنم و می بینم که تیم در حال پیشرفت است. به طور حتم با شروع لیگ برتر هفته به هفته تیم وضعیت بهتری پیدا می کند. این را هم به آنهایی که انتقاد کرده اند بگویم که هیچ جای دنیا تیم ها هدف اولشان نتیجه گیری در بازی های دوستانه نیست. پرسپولیس هم برای لیگ برنامه دارد و می خواهیم از روز نخست با قدرت به میدان برویم.

مدیر تیم پرسپولیس درباره جلسه ایکه میان مدیران دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان برگزار شد اظهار داشت: جلسه خوبی داشتیم. در  نشست مدیران پرسپولیس و سپاهان همه سو تفاهم ها و مشکلات میان دو باشگاه برطرف شد. باید از حسن نیت مدیران دو باشگاه و همچنین رییس کمیته انضباطی تشکر کنم که این موضوع را به خوبی هدایت کردند.

پنجعلی درباره اینکه رویانیان گفته است او نقش مهمی در حل مشکلات میان طرفین داشت گفت: رویانیان به من لطف دارد. رحیمی هم پیشکسوت من است. دوستان ریش سفیدی من را قبول کردند به طوریکه مدیرعامل سپاهان گفت هر چه پنجعلی بگوید را می پذیرم.

وی درباره وضعیت نهایی قاسم دهنوی و جریمه ای که برایش در نظر گرفته شده است گفت: این را باید از مسولان کمیته انضباطی سوال کنید اما شخصا بعید می دانم با توجه به تفاهمات به وجود آمده میان پرسپولیس و سپاهان، دهنوی دچار محرومیت شود و  احتمالا او با جریمه نقدی روبرو خواهد شد. با این وجود نظر نهایی را کمیته انضباطی می دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)