پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد و هرکس می خواهد در این تیم بازی کند باید عاشق باشد.

محمد پنجعلی درباره به بن بست خوردن مذاکرات کریم انصاری فرد با پرسپولیس اظهار داشت: انصاری فرد خیلی اشتباه می کند. نقل و انتقالات رو به پایان است اما او با هیچ تیمی قرارداد نبسته. قطعا با این شرایط لطمه می خورد. نمی دانم چه کشی راهنمایی اش می کند. باید بیاید شفاف حرف بزند. یا در پرسپولیس بماند و یا برود.

وی ادامه داد: این رفتارهای انصاری فرد غیرحرفه ای است. پرسپولیس 30 میلیون هوادار دارد و هرکس می خواهد در این تیم بازی کند باید عاشق باشد. آنهایی که راهنمایی اش می کنند هدفشان چیست؟ دارند این بچه را با این همه استعداد از بین می برند. مدت ها است او با هیچ تیمی تمرین نکرده است. با این شرایط چطور انتظار دارد علی دایی از دستش ناراحت نباشد؟ دایی حق دارد. اگر او جذب شود چطور می خواهند به سایر بازیکنان انصاری فرد را برسانند.

مدیر تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود او 70 درصد مبلغ قراردادش را اول خواسته، عنوان کرد: من از این مسائلش خبر ندارم. هیچ وقت ورود نکردم.رویانیان از این مسائل باخبر است اما آینده اش را با این رفتار ها نابود می کند.

پنجعلی در پایان افزود: متاسفانه در فوتبال ما فقط پولش حرفه ای شده است. این مسائل ریشه اش در فوتبال ما است. این بچه حیف است و دلم برایش می سوزد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)