خبرگزاری پرسپولیس : محمد پنجعلی می‌گوید مدیریت و مربی پرسپولیس خودشان برای این تیم حاشیه درست می‌کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیسدرباره پیروزی این تیم برابر راه آهن و پیش‌بینی خود از ادامه وضعیت سرخ‌پوشان در لیگ برتر اظهار کرد: پرسپولیس در مجموع خیلی خوب و با برنامه بازی کرد. مشخص بود که بازیکنان دیگر استرس ندارند و به راحتی بازی می‌کردند.

وی افزود: مسئله پرسپولیس در ابتدای فصل هم عدم هماهنگی نبود بلکه بار روانی بود که روی دوش بازیکنان وجود داشت. اگر پرسپولیس یکی، دو برد دیگر هم به دست بیاورد، وضعیت‌شان در جدول خیلی بهتر می‌شود و می‌توانند مدعی باشند چرا که فاصله زیادی با صدر جدول ندارند. این بردها می‌تواند از نظر روحی روانی به پرسپولیس کمک کند و ان‌شاءالله اگر به حاشیه‌ نروند آینده خوبی در انتظار تیم است.

پنجعلی با اشاره به اینکه مدیریت و مربی پرسپولیس خود با حرکات‌شان برای این تیم حاشیه ایجاد می‌کنند گفت: انگار پرسپولیس همیشه باید حاشیه داشته باشد. متاسفانه در خود باشگاه مدیریت با کارهایش برای تیم تنش ایجاد می‌کند. به نظر من رویانیان در نسبت دادن آن صحبت‌ها به دایی اشتباه کرد و نباید چنین مصاحبه‌ای می‌کرد.

وی درباره پاسخ دایی به رویانیان گفت: البته حرف‌هایی که دایی زده یک واقعیت است. قهرمانان با مردم بوده‌اند و مردم آن‌ها را دوست دارند چرا که از جنس فوتبال هستند. مدیران می‌آیند و می‌روند اما این قهرمانان هستند که در میان مردم باقی می‌مانند. مدیریت باشگاه خودش باید حواسش باشد که به سود تیم کار کند. وظیفه رویانیان این است که اجازه ندهد تیم وارد حاشیه شود.

بازیکن دهه 60 تیم ملی و پرسپولیس در ادامه به ایسنا گفت: ما سالیان سال با مردم بودیم و در شادی‌ها و ناراحتی‌هایشان همراه بودیم. این مردم بودند که ما را ساختند. ما چیزی از خودمان نداشتیم و ساخته دست مردم هستیم فقط یک استعداد خدادادی داریم اما به همه مردم بدهکاریم. شما ببینید هنوز تختی و حجازی زنده هستند و انگار در میان مردم زندگی می‌کنند.

پنجعلی همچنین درباره کنار گذاشته شدن کریمی از پرسپولیس هم گفت: آن طور که من ماجرا را دنبال کردم، معتقدم مقصر علی کریمی نیست. او وقتی که روی نیمکت هم می‌نشست اعتراضی نمی‌کرد و در تیم ملی هم شاهد این موضوع بودیم اما ژوزه نباید چنین رفتاری با کریمی می‌کرد. او بسیار مبتدی عمل کرد و کریمی را از تیم کنار گذاشت در حالی که این یک واقعیت است که مردم کریمی را دوست دارند و نباید به او بی‌احترامی شود. بهتر است با ریش‌سفیدی این موضوع را ختم به خیر کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)