پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: زمانی که خداحافظی فرهاد مجیدی را دیدم تاسف خوردم که چرا اینگونه از دنیای فوتبال می‌رود.

محمد پنجعلی در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: شرایط تیم خوب است و امیدوارم تیم که هم‌اکنون جا افتاده است نتایج خوبی در ادامه راه کسب کند. در بازی با الوند هم بیشتر از بازیکنان ذخیره استفاده کردیم تا به آنها هم فرصت بازی برسد.

وی افزود: کار سختی در ادامه داریم اما این پتانسیل را داریم که نتایج خوبی کسب کنیم. حریفان سختی پیش رو داریم اما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا نتایج مطلوبی بگیریم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا پرسپولیس در جام حذفی و یا لیگ برتر راحت‌تر می‌تواند قهرمان شود تاکید کرد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست. این امکان دارد که در هر بازی هر اتفاقی رخ دهد اما در لیگ برتر می‌توان منطقی‌تر برنامه‌ریزی کرد و نتایج بهتری کسب کرد.

پنجعلی در مورد اینکه خودش در دیدار مقابل ایران و الجزایر در جام بین قاره‌ای و در ورزشگاه آزادی خداحافظی باشکوهی داشت اما هم‌اکنون بازیکنان ایران ناگهانی و بدون هیچ تدارکاتی خداحافظی می‌کنند تصریح کرد: متاسفانه ما بلد نیستیم بازی خوب خداحافظی برگزار کنیم. مجیدی برای فوتبال ما زحمت زیادی کشید و یکی از فوتبالیست‌های برجسته محبوب و دوست داشتنی بود. زمانی که خداحافظی او را دیدم ناراحت شدم.

وی افزود: جوانان فوتبال دوست با دیدن این صحنه‌ها سرخورده می‌شوند می‌بینند که به پیشکسوتان و اسطوره‌ها اهمیتی داده نمی‌شود. مجیدی بازیکن سالمی بوده و بدون حاشیه کار خود را انجام می‌داد. او سال گذشته و امسال امتیازات زیادی برای استقلال به دست آورد و یکی از عوامل قهرمانی آبی‌پوشان در فصل گذشته بود. زمانی که خداحافظی مجیدی را دیدم تاسف خوردم.

وی در مورد اینکه رویانیان اعلام کرده احتمال دارد مجیدی در دیدار دوستانه پرسپولیس با ستاره‌های میلان حضور داشته باشد گفت: دقیقا نمی‌دانم رویانیان در مورد چه موضوعی صحبت کرده است اما اگر در آن بازی مهدوی‌کیا و مجیدی حضور داشته باشند بازی بسیار زیبایی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)