پرسپولیس نیوز : مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه نقطه قوت تیم ایران در جام ملت‌های آسیا کار دفاعی است، گفت: با این حال هنوز سرعت لازم را نداریم و مثل کشورهای عربی بازی می‌کنیم.

محمد پنجعلی درباره ارزیابی‌اش از عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا با بیان مطالب فوق اظهار کرد: به نظرم مقابل قطر بهتر از بحرین بازی کردیم ولی بعد از گل تیم ما دفاعی شد. این شیوه بازی ما را در مقابل تیم‌هایی مثل ژاپن، کره جنوبی و استرالیا دچار مشکل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه ضریب اشتباهات ایران در بازی با قطر کمتر بود، گفت: با این حال ما هنوز سرعت لازم را  در بازی نداریم و گاهی مثل کشورهای عربی بازی می‌کنیم.

بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره نقطه قوت تیم ملی هم گفت: ما در کار دفاعی خیلی خوب هستیم. همچنین تیم ما بازیکنان خلاق و تکنیکی مثل آزمون و قوچان نژاد را دارد که می‌توانند به ما کمک زیادی کنند.

پنجعلی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم ملی با پیروزی برابر امارات به عنوان صدرنشین گروه خودش به مرحله بعد صعود کند.

تیم‌ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی مسابقات جام ملت‌های آسیا روز دوشنبه و ساعت 12 و 30 به مصاف تیم‌ملی امارات خواهد رفت که نتیجه این مسابقه در تعیین سرگروه تاثیر دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)