پرسپولیس نیوز :پیشکسوت پرسپولیس گفت: قضاوت هایی که در این مدت جلوتر از قانون درباره سوشا مکانی صورت گرفت فراتر از محکمه الهی بود.

محمد پنجعلی  ضمن ابراز خوشنودی از شنیدن خبر آزادی موقت دروازه بان تیم پرسپولیس اظهار داشت: متاسفانه در این مدت همه ما به نوعی با سرنوشت این جوان بازی کردیم. باید اجازه دهیم قانون از مجرای طبیعی اش جلو برود و روند کار به شکل طبیعی انجام شود.

وی افزود: اینکه در صفحات اجتماعی و سایت ها به این موضوع دامن زده شود و اینکه یک جوان اشتباهی کرده و آن را به چند برابر بزرگتر جلوه دهیم رفتاری صد در صد ناپسند و غیرانسانی است. همه ما قبول داریم که جوانی اشتباهی کرده است. اما ناید جلوتر از قانون برای کسی حکم صادر کنیم.

پیشکسوت پرسپولیس ضمن ابراز تاسف از اتفاقات اخیر ادامه داد: این موضوع به هیچ عنوان برای یک ورزشکار خوب نیست.  اینکه به زندان بیفتد و حرف این مسائل درباره اش مطرح شود با قاموس ورزش و ورزشکاری مغایرت دارد. اما حالا که اشتباهی صورت گرفته باید همه چیز را به دست قانون بسپاریم. خداوند ارحم الرحمین است و خودش می داند که چطور تقاص اشتباه را از بنده اش بستاند.

پنجعلی تاکید کرد: خواهش ما از مردم این است که به این مساله دامن نزنند. همچنین از رسانه ها و مطبوعات می خواهم که به این مساله پر و بال بی دلیل ندهند. هیچ کس اتفاقی که افتاده را تایید نمی کند اما باید به قانون احترام گذاشت. قانون این قدر بی رحم نیست که پیش از محاکمه برای کسی حکم صادر کند.

کاپیتان اسبق پرسپولیس ادامه داد: ورود به زندگی خصوصی افراد نباید باب شود و اگر این اتفاق افتاده باید جلوی آن گرفته شود. این مساله عواقب بدی برای افراد در پی دارد که ممکن است منجر به اتفاقات ناخوشایندی شود. باید به مکانی کمک کرد. او هنوز تکلیفش با باشگاه روشن نیست اما من معتقدم که خیلی ها اشتباهات بزرگتر از این را مرتکب شده اند حالا در جامعه زندگی عادی شان را می کنند و باید به این جوان فرصت داد تا اشتباهاتش را جبران کند.

پنجعلی گفت: از بین بردن آینده این جوان نه تنها دردی از این جامعه دوا نمی کند بلکه می تواند به تکرار این اشتباهات دامن بزنند. باید از راه اصولی و روانشناسانه دوباره مکانی را به ورزش برگردانیم تا هم متوجه اشتباهش شود و هم درس عبرتی برای کسانی که ندانسته و از سر جوانی مرتکب چنین اشتباهاتی می شوند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)