پرسپولیس نیوز : محمد پنجعلی می‌گوید سیدجلال حسینی می‌خواهد در پرسپولیس بماند.

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقالات این تیم پیش از آغاز فصل جدید اظهار کرد: بازیکنان مورد نظر جذب شده‌اند و با ملی‌پوشان هم ظرف امروز و فردا مذاکرات نهایی صورت می‌گیرد تا تیم هرچه زودتر با نفرات کامل تمرین کند.

او درباره تمدید قرارداد ملی‌پوشان گفت: ماندن آنها بستگی به برخی شرایط دارد. بازیکنان یک سری مشکلات دارند. امیدواریم این مسائل حل شود و بدون دغدغه وارد بازی‌های فصل بعد شویم.

پنجعلی درباره آینده سیدجلال حسینی در پرسپولیس گفت: مسلما سید دلش می‌خواهد در پرسپولیس بماند. خود من بارها با او صحبت کرده‌ام. او تازه به ایران رسیده و هنوز مشغول استراحت است و باید با باشگاه مذاکره کند.

سرپرست پرسپولیس همچین درباره رفتن نیلسون و آمدن احمدآل نعمه به این تیم گفت: نیلسون مشکلاتی دارد اما احتمال جدایی‌اش کم است. از آمدن آل‌نعمه هم بی‌خبرم و فقط می‌دانم که مدیربرنامه‌هایش در باشگاه حضور یافته است.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال درباره عملکرد ایران در جام جهانی 2014 به ایسنا گفت: من فکر می‌کنم که بازی خوب ملی‌پوشان در دو دیدار اول باعث شد مقابل بوسنی انتظارات بالا برود. نباید از حق بگذریم که آنها روی فوتبال‌شان کار کرده‌اند و بهتر از ما هستند. این نتایج چیزی از ارزش ملی‌پوشان کم نمی‌کند. به اعتقاد من بیشتر از بضاعت فوتبال ما بازی کردند، آن هم در بزرگترین آوردگاه فوتبالی که همه تیم‌ها حرفه‌ای هستند اما فوتبال ما هنوز آماتور است.

او ادامه داد: ما به غیر از دفاع کردن نمی‌توانستیم شیوه دیگری داشته باشیم. مقابل بوسنی هم دیدید که وقتی کمی جلو آمدیم سه گل خوردیم. ما باید دفاع تیمی می‌کردیم. راه موفق شدن هم همین بود. اگر می‌خواستیم فوتبال بازی کنیم و برای گل زدن جلو برویم به مشکل می‌خوردیم.

پنجعلی در ادامه گفت: باید خیلی بیشتر کار کنیم. الان دنبال مقصر گشتن اشتباه است. ما هر دوره که به جام جهانی رفته‌ایم، صعود نکردیم. بنابراین مشکل از مربی تیم نیست. به ویژه این که کی‌روش مربی بزرگی است. این نیست که بگوئیم تیم ما توانایی صعود داشت اما به خاطر مربی صعود نکرد. باید قبول کنیم که توانایی‌اش را نداشتیم. خیلی از مربیان خودمان توانایی بالایی دارند اما مربیگری در جام‌جهانی سخت است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)