پرسپولیس نیوز : پیشکسوت پرسپولیس گفت: امیدوارم انتقال بیرانوند به پرسپولیس قطعی شود تا درون دروازه خیالمان راحت باشد.

محمد پنجعلی درباره شرایط نیم فصل نخست پرسپولیس اظهار داشت: این تیم با هدایت برانکو در نیم فصل اول عملکرد خوبی را از خود نشان داده است. با هماهنگی میان بازیکنان و کادر فنی موفق شده اند در نیم فصل جایگاه خوبی را کسب کنند. امیدوارم این تیم بتواند در نیم فصل دوم عملکرد خوبش را ادامه دهد و بتواند جزو مدعیان قهرمانی در پایان فصل لقب بگیرد.

ویدرباره عقد قرارداد با بیرانوند بیان داشت: با اینکه شب گذشته بیرانوند و طاهری جلسه ای با یکدیگر برگزار کردند، شنیدم به دلیل اختلاف بر سر چند مفاد قرارداد پیوستن بیرانوند به امروز موکول شده که به احتمال زیاد بیرانوند در نیم فصل دوم سرخپوش می شود. امیدوارم این اتفاق رخ دهد و بتوانیم سنگربان محکمی را در نیم فصل دوم در اختیار داشته باشیم.

پیشکسوت پرسپولیس درباره وضعیت مکانی گفت: این بازیکن جوان است و اتفاق ناخوشایندی برایش رخ داده است. قوه قضائیه می بایست حساسیت خود را روی هکر موبایل سوشا مکانی بیشتر کند و رسانه ها کمتر به این موضوع بپردازند. ممکن است شما در گوشی تان عکسی با خانواده داشته باشید و اگر آنها به بیرون پخش شوند تقصیر شما نیست بلکه آن هکر سبب این اتفاق شده است.

پنجعلی در پایان افزود: امیدوارم این موضوع زودتر به پایان برسد و سوشا مکانی بار دیگر در تمرینات و دیدارهای پرسپولیس حاضر شود. من پس از محرومیت مکانی مقابل استقلال خوزستان با وی درباره شرایط تیم بزرگ پرسپولیس صحبت کردم و نکته هایی درباره شرایط این تیم به او گفتم که ممکن است بازی در این تیم برای تو سخت باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)