پرسپولیس نیوز : مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: پیام صادقیان و محسن مسلمان طبق برنامه از امروز در تمرینات پرسپولیس حاضر شدند و قرار هم نیست جایی بروند، چون بازی‌های حساسی داریم و سرنوشت لیگ می‌تواند در همین سه هفته آینده رقم بخورد.

محمد پنجعلی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس، افزود: باشگاه پرسپولیس تا همین امروز بسیار فراتر از مسوولیت‌های خود و قوانین فیفا تا نهایت توان خود با تیم‌های ملی همکاری کرده است و حالا به خاطر همین تیم ملی و جام جهانی باید به لیگ بها داده شود.

وی ادامه داد: در مقاطع مختلف این فصل در شرایطی که بسیاری رقبای ما با تمام قوا تمرین می‌کردند، تمرینات پرسپولیس با غیبت نزدیک به 10 ملی‌پوش برگزار می‌شد. در شرایطی که پرسپولیس تغییرات زیاد داشت و کادر فنی زمان می‌خواست تا نفرات را هماهنگ کند. در وقفه‌های لیگ بسیاری نفرات ترکیب اصلی غایب بودند، اما علی دایی و باشگاه حتی یک بار گله نکردند و چه بسا که اگر چنین شرایطی حاکم نمی‌شد همین حالا امتیازات بیشتری داشتیم.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال وقتی می‌خواهد برنامه‌ریزی کند باید چند ماه جلوتر را ببیند و مسائل را سبک و سنگین کند. این تیم زیر 22 سال واقعا چقدر برای فوتبال ما کارآیی دارد؟ ای کاش از روز اول این تیم را با یک شرایط سنی می‌بستیم که حداقل بتواند در المپیک شرکت کند. این یک برنامه‌ریزی اشتباه، آن هم در سال منتهی به جام جهانی بود. در حالی که بهره‌ای هم از آن نمی‌بریم. هواداران از باشگاه‌هایشان توقع دارند و پرسپولیس بیشترین طرفدار را دارد. اگر تیم نتیجه نگیرد هوادار دلسرد می‌شود. این دلسردی به کل فوتبال و در نهایت تیم ملی رخنه می‌کند. فدراسیون جدا از مسائل فنی و اینکه در تمام دنیا باشگاه و لیگ را پایه رشد فوتبال می‌دانند، حداقل از نظر روانی هم که شده نباید اجازه بروز چنین شرایطی را بدهد. هواداران، نباید تیم ملی را روبروی باشگاه محبوب خود ببیند. اگر به خاطر رقابت‌هایی که هیچ امتیازی برای ما ندارد، لیگ و تیمی مثل پرسپولیس را قربانی کنیم. مردم را از دست می‌دهیم. نشاط جامعه فوتبال را از دست می‌دهیم و اینها در سال منتهی به جام جهانی، برای تیم ملی مهم است. تیم ملی که تدارک خوبی ندارد فضای روانی هم خراب شود، جبران ناپذیر خواهد بود. بازیکن در لیگ آماده می‌شود و با این روش بازیکنان هم از نظر فنی آسیب می‎بینند.

وی تصریح کرد: از یک طرف این مسائل وجود دارد و از سوی دیگر تعهدی که ما نسبت به هواداران خودمان داریم. فدراسیون و سازمان لیگ هم به ما و این مردم متعهد است که در هر رقابت و در مجموع رقابت‌ها شرایط برابر و منصفانه ایجاد کند و برنامه‌ریزی به شکلی که به ضرر یک تیم و به سود تیم دیگر شود، شائبه برانگیز خواهد شد. ما نمی‌توانیم از دو بازیکن محوری خودمان گذریم. صادقیان و مسلمان برگشتند و هیچ جا نخواهند رفت. ما بازی‌های حساسی داریم و شاید بتوان مدعی شد، سرنوشت صدر جدول لیگ در هفته‌های پایانی در همین هفته‌ها رقم می‌خورد. بسیاری اوقات قهرمان لیگ در مصاف رودرروی دو تیم مدعی مشخص می‌شود و این نکته‌ای نیست که اجازه داشته باشیم از آن بگذریم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)