پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم مهدی طارمی اخلاق و مرام فعلی خود را حفظ کند و در این صورت می‌تواند برای 10 سال در بالاترین سطح فوتبال و تیم ملی حضور داشته باشد.

محمد پنجعلی در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: طارمی باید قدر این روزها را بداند و به آنچه اکنون هست، قانع نباشد. او می‌تواند به موفقیت‌های بسیاری برسد. حداقل هدف او باید بازی در لیگ‌ها و باشگاه‌های معتبر اروپایی باشد و این به شرط آن خواهد بود که وضعیت فعلی خود را کافی نداند و اخلاق و مرامی که دارد را حفظ کند.

کاپیتان سابق تیم ملی ایران و آسیا خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم طارمی می‌تواند اینگونه باشد. من رفتارها و کارهای ارزشمندی از او دیده‌ام و باور من این است که چون این فرهنگ و تربیت را از خانواده و پای سفره پدر و مادر دارد، می‌تواند آن را حفظ کند.

پنجعلی در مورد تیم ملی گفت: خیلی مهم است که یک تورنمنت را از بازی‌های آسان‌تر شروع کنید. این مساله کمک می‌کند تیم جا بیفتد و خودش را پیدا کند و برای بازی‌های سخت آمادگی بیشتری داشته باشد. این اتفاق برای پرسپولیس متفاوت از تیم ملی بود. من به خاطر ندارم پرسپولیس لیگ را با چنین قرعه سختی آغاز کرده باشد که این مساله در کنار سایر موارد اثر منفی گذاشت اما تیم ملی شانس خوبی دارد.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم در نهایت تیم ملی اگر به نتیجه دلخواه که صعود به جام جهانی است، برسد به خاطر خلاقیت‌های فردی بازیکنان است و سهم این مساله بیشتر از عوامل دیگر خواهد بود چون فوتبال ما اساسا سازمان و ساختار ندارد و به این ترتیب برای فوتبال در هم ریخته‌ای مثل عراق که آن هم استوار بر خلاقیت‌های فردی است، به مشکل می‌خوریم.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره ارزیابی خود از شرایط پرسپولیس تصریح کرد: شاید بعضی تصور کنند با شرایطی که پرسپولیس داشت این تعطیلی به سود ما تمام شد ولی به نظرم این تعطیلی برای ما خوب نبود چون پرسپولیس نسبت به حریفانش خیلی بهتر بود و حالا آنها می‌توانند روی ضعف‌های خود کار کنند. مساله تیم ما بداقبالی و بعضی اشتباهات داوری بود و با توجه به این که تیم در آخرین بازی به پیروزی رسید، ادامه بازی‌ها به سود ما بود.

مدیر تیم‌های پایه پرسپولیس درباره نشست روز گذشته با مربیان تیم امید و ارتباط این موضوع با نتایج گفت: جلسات کاری ما با تیم‌ها ادامه‌دار خواهد بود. با تیم جوانان که نتایج خوبی هم گرفته است، جلسه خواهیم داشت. فردا هم جلسه‌ای با نوجوانان داریم. این نشست هم برای بررسی شرایط تیم امید بود و اینکه چه اقداماتی را برای بهبود کار انجام بدهیم. البته این واقعیت را هم باید در نظر بگیریم که تیم‌های ما خیلی دیر شروع کردند و دوره آماده‌سازی کاملی را پشت سر نگذاشتند، به این دلیل باید در جریان مسابقات، خود را آماده کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)