پرسپولیس نیوز : کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: با سابقه ای که از کارهای خیر طارمی در ذهن داشتم باور نمی کردم که این کارها را انجام داده باشد.

محمد پنجعلی درباره اعتصاب یک روزه بازیکنان جوان پرسپولیس  اظهار داشت:متأسفانه این بچه ها جوان هستند و گاهی کارهایی را از روی احساسات انجام می دهند که خیلی هم زود پشیمان می شوند. بهتر بود این صحبتها از طریق بزرگترهای تیم به مسئولان باشگاه منتقل می شد تا این همه حاشیه برای پرسپولیس بوجود نمی آمد.

وی در این باره که طارمی خودش را بزرگتر تیم معرفی کرده است گفت: بعید می دانم که چنین موضوعی از زبان این بازیکن عنوان شده باشد. از شخصیتی که از طارمی سراغ دارم نمی توانم باور کنم که اینگونه حرف زده باشد. انشااله که این موضوع اشتباه بوده باشد.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: بازهم باید خدا را شکر کرد که این غائله هم ختم به خیر شد و بازیکنان امروز به تمرین رفتند و کارشان را دنبال کردند ولی ای کاش این اتفاق هم رخ نی مداد و یک بازی دوستانه خوب برای تیم از دست نمی رفت. به نظر من این قبیل مشکلات برای دو تیم وزارت ورزش وجود دارد و علتش هم عدم درآمدزایی این دو باشگاه است وگرنه باید بدون دغدغه کار شان را بکنند. مدتی قبل هم مشابه چنین وضعیتی در استقلال رخ داد و این ها برای هواداران دو تیم نگران کننده است.

پنجعلی در ارتباط با ناراحتی هواداران پرسپولیس از این اتفاقات خاطر نشان کرد: متأسفانه شنیدم که دیروز هواداران تیم مان در حاشیه تمرین ناراحت بودند و همه سکوت کرده بودند. این به معنی نگرانی و ناراحتی شان است.

وی در ارتباط با طارمی یادآور شد: این بازکن همان کسی است که اتومبیلی که برنده شده بود را به مجتبی محرمی داد و هر ماه در برنامه های خیریه شرکت می کند. کسی که چنینی روح لطیفی دارد نمی تواند از این کارها انجام بدهد و دل میلیونها هوادار را بلرزاند. پرسپولیس در بهترین شرایط است و بوی قهرمانی اش را به وضوح می توان احساس کرد. نه تنها من بلکه هر کسی که فوتبال می فهمد به این موضوع اذعان دارد که تیم خیلی خوب بازی می کند.

پنجعلی تأکید کرد: این تیم این روزها بهتر از همه تیمهای لیگ برتری بازی می کند و من هر زمان بازی های پرسپولیس را می بینم یاد بازی های بارسلونا می افتم. امیدوارم بزرگترهای تیم کاری کنند تا دیگر در این یکی دو ماهی که تا پایان لیگ باقیمانده شاهد این قبیل شوک های ناراحت کنده در پرسپولیس نباشیم چون من قدیمی می دانم که این اتفاقات تأثیر منفی اش را روی تیم می گذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)