خبرگزاری پرسپولیس : عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس حضور مدیران غیر ورزشی در فوتبال و هیات مدیره باشگاه های ورزشی را اصلی ترین دلیل افت فوتبال ایران دانست.

 

محمد پنجعلی گفت: وضعیتی که امروز فوتبال ما به آن مبتلا شده است، بخاطر حضور مدیران غیر فوتبالی است واگر امروز به لبنان هم می بازیم، مقصر آنها هستند.

وی ادامه داد: اطمینان داشته باشید تا زمانی که بخواهیم همچنان از این مدیران در باشگاه ها و فوتبال خود استفاده کنیم، وضعیت ما بدتر خواهد شد.

کاپیتان اسبق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس گفت: تنها راه نجاتی که برای فوتبال ایران باقی مانده خصوصی سازی است در غیر این صورت نباید چندان امیدی به آینده داشته باشیم.

وی تصریح کرد: فوتبال ما به بیماری جدی مبتلا شده و یکی از دلایل این بیماری نتیجه گرا شدن تیم ها به دلیل خصوصی نبودن است.

وی اظهار داشت: هیچ باشگاه خصوصی را پیدا نمی کنید هر سال چند مدیر عامل به خود ببیند اما این اتفاق در باشگاه های دولتی به دلیل نتیجه گرا بودن رخ می دهد و هر مدیری که انتخاب می شود تنها به فکر بقای خود است و به دنبال جوانگرایی نیست.

پنجعلی در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس و مهلت داده شده به مانوئل ژوزه خاطرنشان کرد: وضعیت باشگاه پرسپولیس هم مانند فوتبال کشورمان است و فکر می کنم مهلت کافی به سرمربی این تیم داده شده است.

وی تاکید کرد: اگر واقعا می خواهند در پرسپولیس اتفاق مثبتی رخ دهد باید هرچه سریعتر دست به تغییرات بزنند زیرا فکر می کنم مهلت کافی به ژوزه داده شده است.

عضو سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، در خصوص اینکه آیا مدیران غیر فوتبالی که به باشگاه ها می آیند برای مطرح کردن خود وارد فوتبال می شوند، گفت: به طور حتم این یکی از اهداف مدیران باشگاه ها است زیرا در هیچ مسئولیت دیگری نمی توانند تا این حد مشهور شوند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)